fbpx

HFM

Nowe testy

czytajwszystkieaktualnosci2

 

FAQ

FAQ, czyli co i jak;-)

1. Jak założyć konto w portalu HFM.pl?
W górnej prawej części strony znajduje się przycisk Zaloguj. Kliknij na niego, a rozwinie się formularz logowania z trzema dodatkowymi przyciskami, z czego Ciebie najwyraźniej interesuje jeden - Załóż swoje konto. Kliknij w niego i postępuj zgodnie z instrukcjami pojawiającymi się na ekranie. W nazwie użytkownika staraj się nie używać polskich znaków, gdyż może Ci to przysporzyć problemów, gdy będziesz próbował/a zalogować się korzystając z czyjegoś komputera poza granicami kraju. Po poprawnym wypełnieniu formularza rejestracyjnego system poinformuje Cię o tym, a konto będzie aktywne po potwierdzeniu rejestracji przez administratora.

2. Jak mogę dodawać komentarze pod artykułami?
To proste. Jeśli jesteś zalogowany/a, wystarczy kliknąć przycisk Dodaj komentarz i wpisać tekst swojego komentarza. Można również cytować komentarze innych użytkowników i używać róznych innych udogodnień takich, jak emotikony czy podstawowe formatowanie czcionki. Jeżeli nie jesteś zarejestrowany w naszym portalu, również możesz dodać swój komentarz, ale wówczas wymagane jest podanie adresu e-mail i wypełnienie zabezpieczenia antybotowego.

Regulamin giełdy HFM.pl

Regulamin giełdy HFM.pl

1. Giełda HFM.pl jest miejscem przeznaczonym do zamieszczania prywatnych ogłoszeń sprzętowych, płytowych i wielce rozmaitych. Z giełdy może korzystać każdy zarejestrowany użytkownik portalu HFM.pl, który nie działa w imieniu żadnej zewnętrznej firmy.

2. Na giełdzie HFM.pl, tak jak w pozostałych działach portalu, zabronione jest używanie słów niecenzuralnych, obrażanie innych użytkowników i inne zachowania niezgodne z regulaminem portalu. Wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać do administratora: info@hfm.pl

3. Każdy użytkownik może za pomocą odpowiednich przycisków i funkcji dodawać ogłoszenia, edytować ich treść lub usuwać je, kiedy stają się nieaktualne. W razie problemów prosimy o zapoznanie się z artykułem: Jak korzystać z giełdy HFM.pl?

4. Podczas dodawania ogłoszenia, użytkownik ma do wypełnienia rozmaite pola dotyczące jego danych. Ich wypełnienie jest całkowicie dobrowolne i służy jedynie temu, aby poinformować o szczegółach oferty użytkowników zainteresowanych danym ogłoszeniem. Użytkownicy dodający więcej, niż jedno ogłoszenie oraz ci, którzy dodają ogłoszenia regularnie, mogą wypełnić te dane również w swoim profilu na giełdzie. Wówczas wypełnione pola formularza będą się automatycznie uzupełniać przy dodawaniu każdego ogłoszenia.

5. Redakcja zastrzega sobie prawo do modyfikowania okresu widoczności ogłoszeń na giełdzie. Wyjściowo każde ogłoszenie będzie widoczne na giełdzie przez 60 dni od momentu jego opublikowania, jeżeli jednak aktywność użytkowników w tym dziale będzie większa, administrator skróci ten okres do 30 lub 15 dni. Po tym czasie ogłoszenia będą automatycznie usuwane.

6. Redakcja zastrzega sobie możliwość usuwania ogłoszeń sztucznie podbijanych przez użytkowników. W wyjątkowych sytuacjach administrator może także zbanować użytkownika dodającego ogłoszenia hurtowo lub usuwającego i dodającego te same ogłoszenia w krótkim okresie czasu, aby wybić je na górę listy ogłoszeń.

7. Redakcja HFM.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych ogłoszeń, ani nie miesza się w ewentualne spory między użytkownikami. Giełda HFM.pl nie jest portalem aukcyjnym ani platformą służącą do obsługi płatności między użytkownikami - jest to tylko i wyłącznie miejsce, na którym mogą oni zamieszczać swoje ogłoszenia tak, jak na tablicy informacyjnej. Jedyną rolą giełdy HFM.pl jest umożliwienie publikowania ogłoszeń i nawiązywania kontaktu między użytkownikami.

Firmy

Oferujemy Państwu możliwość zamieszczenia w naszym portalu podstrony swojej firmy. Do każdej z takich podstron użytkownik może trafić bezpośrednio z górnego menu lub z linków i sliderów wyświetlanych w innych modułach naszego portalu. Każda podstrona może być dostosowana do Państwa indywidualnych wymagań, przy czym standardowo proponowane są takie funkcjonalności, jak opis tekstowy, galeria zdjęć, mapa Google, formularz kontaktowy itd.

Obecnie w dziale firm obowiązuje pięć podstawowych kategorii:
- Dystrybutorzy
- Producenci
- Instalatorzy
- Serwisy
- Komisy

W ramach każdej z nich dostępne są trzy pakiety: podstawowy, rozszerzony i indywidualny.

W pakiecie podstawowym dostają Państwo na swojej podstronie opis działalności firmy, dane kontaktowe, jedno zdjęcie (format JPG, max 900x600 pix) i możliwość dodawania komentarzy przez użytkowników (w tym również Państwa).

W pakiecie rozszerzonym dochodzi do tego mapka dojazdowa z Google'a, galeria zdjęć (do 30 obrazów w formacie JPG, max 900x900 pix) oraz formularz kontaktowy.

W ramach pakietu indywidualnego mogą Państwo zażyczyć sobie dodatkowo na przykład krótkie opisy poszczególnych marek oferowanego sprzętu (dla dystrybutorów), konkretnych modeli (dla producentów) lub opisy wykonanych do tej pory napraw i modyfikacji sprzętu (dla serwisów). Przewidywana jest również możliwość udostępnienia Państwu trybu edycji własnej podstrony. Wówczas redakcja HFM.pl nie bierze jednak odpowiedzialności za jej prawidłowe wyświetlanie.

Aby zamówić własną podstronę w naszym dziale firm, prosimy kontaktować się z panią Izabellą Pach - i.pach@hfm.pl. Serdecznie zapraszamy!

Reklama w Hi-Fi i Muzyce

Specyfikacja techniczna:

1. Format magazynu netto to 205 x 295 mm + obowiązkowe spady z 4 stron po 5 mm. ½ strony poziom ma wymiar 205 x 148 mm netto zaś ½ strony pion ma wymiar 100 x 295 mm.
2. Jeżeli reklamy mają być zamknięte w polu kolumny tekstowej, mają następujące wymiary: cała strona 181 x 258 mm, ½ poziom 181 x 127 mm, ½ pion 88 x 258 mm.
3. Wszystkie elementy grafiki (teksty, loga itp.), które nie wychodzą na tzw. „spad“ muszą być odsunięte od krawędzi cięcia o 6 mm.
4. Umieszczanie paserów nie jest konieczne.
5. Praca musi być w rozdzielczości min. 300 dpi.
6. Przestrzeń CMYK. Nie używamy „spot colorów“.
7. „Total Ink“ (sumaryczne nasycenie kolorów) nie może przekraczać wartości 320.
8. Tekst czarny musi być przygotowany w jednym kolorze 100% K (black). Dotyczy to także tekstów umieszczanych w plikach bitmapowych.
9. Czarne aple powinny być wykonane z użyciem następujących składowych C=50% M=0% Y=0% K=100%, uzyskamy wtedy tzw. „głęboką czerń“.
10. Preferujemy pliki zamknięte w formatach:
pdf – kompozytowy; koniecznie z fontami zamienionymi na krzywe w trakcie jego generowania
eps – generowane po uprzednim zastosowaniu danych ze specyfikacji
tiff – uwagi jak wyżej. Jednak należy wziąć pod uwagę, że w plikach tiff i eps wszystkie elementy ulegna procesowi rastrowania tracąc tym samym odrobinę na jakości.
Zdecydowanie plik pdf jest korzystniejszy dla pracy.
11. Praca nie moze zawierac tzw. „profili“ (dotyczy to wszystkich formatów a szczególnie eps, tiff).
Drukarnia pracuje w profilu „ISO Coated V2“ i wszystkie inne są tym samym kasowane. Czasem wykasowanie profilu i zmniejszenie nasycenia kolorów, czyli zmniejszenie „total inku“ powoduje zmiany kolorystyczne pracy.


Pliki otwarte w formatach:
1. InDesign (do wersji CS4) – wszystkie fonty zamienione na krzywe lub zlinkowane z pracą tak jak i elementy graficzne.
2. Illustrator (do wersji CS 3) – fonty zamienione na krzywe lub dostarczone osobno.
3. Photoshop (do wersji CS 3) – wszystkie fonty zrastrowane lub dostarczone osobno
4. Corel – obowiazkowo wyeksportowany do ilustratora, CMYK, 300 dpi, teksty zamienione na krzywe.

 

Ilustracje i wymiary (kliknij aby powiększyć):

wzoryreklam1     wzoryreklam2     wzoryreklam3     wzoryreklam4

wzoryreklam5     wzoryreklam6     wzoryreklam7

W sprawach reklamy prosimy o kontakt pod numerami telefonów:


Zamówienia, terminy, ceny:

(022) 679-56-42,

0501 64-24-54,

0501 20-44-94,

fax (022) 679-52-17

m.stryjecki@hfm.pl

j.klos@hfm.pl

 

Informacje dla użytkowników

Informacje dla użytkowników HFM.pl

Jako zalogowany użytkownik możesz w łatwy sposób komentować zamieszczone na naszej stronie artykuły. W systemie komentarzy zobaczysz także ikonę koperty pocztowej i umieszczony obok niej przycisk subskrybowania komentarzy. System poinformuje Cię wówczas o nowych komentarzach pod wybranym artykułem. Zalogowani użytkownicy mogą także dodawać do swoich komentarzy obrazki z zewnętrznych źródeł (wystarczy podać adres zdjęcia zamieszczonego w sieci) i inne opcje pozwalające na szybszą i wygodniejszą wymianę opinii z innymi użytkownikami. Jako zarejestrowany użytkownik nie musisz też za każdym razem wpisywać kodu zabezpieczającego. Skoro już wiemy, że nie jesteś botem, nie będziemy sprawdzać tego ponownie. Prosimy jednak o przestrzeganie regulaminu, zarówno na forum, jak i w komentarzach.

W lewym pasku, tuż pod panelem logowania, pojawiło się nowe menu. Można dzięki niemu obejrzeć informacje o swoim profilu lub dokonać koniecznych zmian. System umożliwia także zmianę hasła. Wszystko to przebiega na tyle intuicyjnie, że nie powinno wymagać dodatkowych wyjaśnień.

Jeżeli jesteś przedstawicielem dystrybutora, sklepu, agencji prasowej lub innej instytucji i chciałbyś uzyskać dostęp do bardziej zaawansowanych opcji dla użytkowników, takich jak dodawanie własnych artykułów lub edycja własnej podstrony (na przykład strony sklepu), skontaktuj się z administratorem strony: info@hfm.pl, w tytule wiadomości wpisując słowo "Dostęp". Napisz któtko jaką firmę reprezentujesz i jakie uprawnienia chciałbyś otrzymać. Po potwierdzeniu tożsamości Twoje konto zostanie dodane do odpowiedniej grupy użytkowników i w lewym menu zobaczysz nowe pozycje. Wszystkie materiały dodane przez użytkowników są sprawdzane przez administratora, jednak zwykle moderacja nie trwa dłużej, niż 24 godziny.

Jeśli masz jakiekolwiek problemy z logowaniem, dodawaniem komentarzy, hasłami lub dostępem do swojego profilu, napisz do administratora: info@hfm.pl. Prosimy również o zgłaszanie wszelkich przypadków łamania regulaminu, zarówno na forum, jak i w komentarzach.

Życzymy miłego sufrowania po naszym serwisie,

Zespół HFM.pl