HFM

Nowe testy

czytajwszystkieaktualnosci2

 

Nagrody

2015

Nagrody Roku

Wyróżnienie Roku

 


 

2014

Nagrody Roku

Płyty Roku

 


 

2013

Nagrody Roku

Płyty Roku


 2012

Nagrody Roku

Płyty Roku


2011

Nagrody Roku

Płyty Roku


2010 

Nagrody Roku

Płyty Roku

Reklama na portalu HFM.pl

Reklama w portalu HFM.pl

Oferujemy Państwu liczne możliwości zamieszczania reklam w portalu HFM.pl. Bogata oferta pozycji i dodatkowych opcji sprawia, że każda firma znajdzie tu coś dla siebie;-)

Dostępne bannery:

1. Banner G (górny) - Wymiary 962x120 pikseli, wyświetlany na górze strony na stronie głównej i wszystkich podstronach.
2. Banner L (lewy) - Wymiary 207x100 pikseli (rozmiar mały), 207x200 pikseli (rozmiar duży).
Banner ten występowuje w kilku wersjach, w zależności od podstron serwisu, na których jest widoczny:
- Wersja L - wyświetlana na stronie głównej w lewej kolumnie.
Wersja A - wyświetlana w artykułach.
- Wersja P - wyświetlana w artykułach z kategorii Płyty w lewej kolumnie.
- Wersja M - wyświetlana w artykułach z kategorii Media w lewej kolumnie.
Wersja T - wyświetlana w artykułach z kategorii Testy lewej kolumnie.
- Wersja S - wyświetlana w artykułach z kategorii Sklepy w lewej kolumnie.
Wersja F - wyświetlana w artykułach z kategorii Firmy w lewej kolumnie.
- Wersja G - wyświetlana podczas przeglądania Giełdy.
3. Banner W (wewnętrzny) - Wymiary 662x100 pikseli, wyświetlany wewnątrz artykułów (obecnie głównie w testach i prezentacjach sprzętowych).
4. Banner B (box) - Wymiary 685x80 pikseli, 685x100 pikseli, 662x100 pikseli ,wyświetlany na stronie głównej pod boxami informacyjnymi oraz na każdej podstronie portalu, na samej górze.
5. Banner D (dolny) - Wymiary 230x100 pikseli, wyświetlany na dole strony w jednej z czterech kolumn, widoczny zawsze.

Ponadto pozycje bannerów są podzielone na rotujące i nie rotujące. Pozycje z aktywną rotacją to: Bannery G, Bannery W oraz Bannery B. Pozycje bez rotacji to: Bannery LT oraz Bannery D

W miejscach, gdzie bannery są ułożone jeden pod drugim (Bannery L i LT) istnieje możliwość wyróżnienia swojego bannera. Jeżeli przykładowo dostępnych jest 10 miejsc na stronie głównej, a ten banner wykupi 15 firm, wszystkie reklamy będą wyświetlane losowo, przy każdym odświeżeniu strony. Wyróżnienie danego bannera spowoduje, że będzie on zawsze wyświetlany na górze modułu reklamowego, a dopiero pod nim będą losowane inne bannery, które nie zostały wyróżnione.

Bannery przyjmujemy tylko w formatach JPG lub PNG.

Pozycje bannerów zaznaczono na poniższej mapce:

 

Informacje dla partnerów HFM.pl

Informacje dla partnerów HFM.pl

1. Jak rozpocząć współpracę z HFM.pl?
Wystarczy się z nami skontaktować. Prosimy kliknąć zakładkę Redakcja HFM.pl w prawym dolnym rogu strony i wybrać odpowiedni dział lub osobę. Jeżeli reprezentują Państwo konkretną firmę, dobrze jest od razu założyć swoje/jej konto w naszym portalu, wpisując jako login nazwę firmy. Pomoże to administratorowi portalu od razu dodać Państwa do odpowiedniej grupy użytkowników

2. Co mi to daje?
Partnerzy HFM mają dostęp do specjalnych zakładek i artykułów zamieszczonych w naszym serwisie, a w przypadku nawiązania stałej współpracy mogą także dodawać własne artykuły (zatwierdzane przez administratora).

3. Prowadzę firmę zajmującą się produkcją/dystrybucją/serwisem/instalacją sprzętu Hi-Fi. W jaki sposób mogę informować o swoich usługach w portalu HFM.pl?
Służy do tego specjalny dział - Firmy. Tutaj każda firma może zamieścić własną podstronę z indywidualnym opisem, danymi kontaktowymi, galerią, mapą dojazdową, a nawet napisanym przez siebie tekstem informacyjnym, który można dowolnie modyfikować po zalogowaniu. W ten sposób mogą Państwo na bieżąco informować swoich klientów o nowych produktach i usługach.

4. Prowadzę sklep ze sprzętem Hi-Fi i chciałbym zamieścić w portalu HFM.pl informacje o lokalizacji i ofercie mojego sklepu. Jak mogę to zrobić?
Nic prostszego, służy do tego nasza baza sklepów. Prosimy kliknąć na tę pozycję menu i zapoznać się z naszą ofertą i przykładowymi podstronami sklepów. System działa analogicznie do zakładki Firmy, z tym, że dla wygody użytkowników jest podzielony na konkretne miejscowości.