fbpx

HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Zagadki muzyczne

Zagadki muzyczne 2004/11/13 02:08 #4568

  • Lacrimosa
  • Lacrimosa Avatar
  • Wylogowany
  • Wymiatacz
  • Wymiatacz
  • Posty: 381
  • Otrzymane podziękowania: 0
I_nemes->>>

Wszystko sie zgadza ale to nie byl maestro Rossini tylko inny wloski ...........


Kotfilemon-> Nikt nie rozwialzal twojej zagadki?

Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

"For the second time in my life - the other time being 'The Köln
Concert' 30 years before - I walked out on stage and realized: nothing
can stop me now." - Keith Jarrett

Zagadki muzyczne 2004/11/13 09:56 #4586

  • atom
  • atom Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 945
  • Otrzymane podziękowania: 0
-> gutten
naprawdę było łatwe, bo nawet ja znałem odpowiedź ;-))

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zagadki muzyczne 2004/11/13 10:31 #4590

  • atom
  • atom Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 945
  • Otrzymane podziękowania: 0
-> i_nemes
EMF-owego 'hita' odszukałem w AMG
rzeczywiście, nie da się nie znać :-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zagadki muzyczne 2004/11/13 14:09 #4635

  • i_nemes
  • i_nemes Avatar
  • Wylogowany
  • Wymiatacz
  • Wymiatacz
  • Posty: 330
  • Otrzymane podziękowania: 0
->aTom - no widzisz;). Inni na pewno tez znaja...

pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zagadki muzyczne 2004/11/13 15:41 #4638

  • KotFilemon
  • KotFilemon Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 900
  • Otrzymane podziękowania: 0

Lacrimosa napisał: I_nemes->>>

Kotfilemon-> Nikt nie rozwialzal twojej zagadki?


Ano nie, ludziska zajete na audioszolach.
Znasz odpowiedz?

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

Zagadki muzyczne 2004/11/13 16:24 #4639

  • i_nemes
  • i_nemes Avatar
  • Wylogowany
  • Wymiatacz
  • Wymiatacz
  • Posty: 330
  • Otrzymane podziękowania: 0
Pewnie mi znowu spisek sedziowski powie, ze nie wygralem...:-)

kojarze z liceum, sprawdzilem z necie i wydaje mi sie, ze to

Liszt i Chopin.

Liszt gral kompozycje, ktore mial odegrac Chopin. Po koncercie Chopin zazartowal, ze on rowniez myslal, ze to gra Chopin, co Liszt dosc zlosliwie skomentowal w stylu "Liszt moze byc Chopinem kiedy zechce..."

Pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zagadki muzyczne 2004/11/13 19:41 #4657

  • KotFilemon
  • KotFilemon Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 900
  • Otrzymane podziękowania: 0

i_nemes napisał: Pewnie mi znowu spisek sedziowski powie, ze nie wygralem...:-)

kojarze z liceum, sprawdzilem z necie i wydaje mi sie, ze to

Liszt i Chopin.

Liszt gral kompozycje, ktore mial odegrac Chopin. Po koncercie Chopin zazartowal, ze on rowniez myslal, ze to gra Chopin, co Liszt dosc zlosliwie skomentowal w stylu "Liszt moze byc Chopinem kiedy zechce..."

Pozdrawiam.


Fanfary!! Brawo, to Liszt i Chopin.

Czy moze byc Rubinstein - Chopin Scherzos JVC XRCD24?

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

Zagadki muzyczne 2004/11/14 05:22 #4709

  • Lacrimosa
  • Lacrimosa Avatar
  • Wylogowany
  • Wymiatacz
  • Wymiatacz
  • Posty: 381
  • Otrzymane podziękowania: 0
Kotfilemon->>

Jak najbardziej moze byc ta XRCD 24 Chopin/Rubinstein...Z twojej poli nagrod zostala jeszcze jedna XRCD ja mam rowniez jeszcze jedna (nikt nie odpowiedzial na moje pytanie) wiec szykuj nastepna zagadke.

I_nemes->>>

Szczerze dolaczam sie do tych gratulacji, brawo dla szanownego Pana :-)

Prosze napisz do mnie swoje dane , nagroda zafundowana przez Kotafilemona bedzie do Ciebie przeslana w ciagu najblizszych tygodni. Jeszcze raz gratuluje.

Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

"For the second time in my life - the other time being 'The Köln
Concert' 30 years before - I walked out on stage and realized: nothing
can stop me now." - Keith Jarrett

Zagadki muzyczne 2004/11/14 06:23 #4710

  • KotFilemon
  • KotFilemon Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 900
  • Otrzymane podziękowania: 0
Lacrimosa, I_nemes->

Ta plyta Rubinsteina to _ode mnie_ dla zwyciezcy i_nemesa.
Poprosze wiec o namiary na maila, jesli i_nemes reflektuje na nia (ew. prosze o inna propozycje).

pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

Zagadki muzyczne 2004/11/14 06:26 #4711

  • KotFilemon
  • KotFilemon Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 900
  • Otrzymane podziękowania: 0

Lacrimosa napisał: Prosze napisz do mnie swoje dane , nagroda zafundowana przez Kotafilemona bedzie do Ciebie przeslana w ciagu najblizszych tygodni.


LOL
smiesznie by to zabrzmialo, nagroda zafundowana przez KotaFilemona a kupiona przez Lacrimose :-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

Zagadki muzyczne 2004/11/15 13:01 #4818

  • lolo
  • lolo Avatar
  • Wylogowany
  • High-fidelity
  • High-fidelity
  • Posty: 3006
  • Otrzymane podziękowania: 0
KotFilemon... czy Ty sypiasz czasami? ;-)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Im mądrzej tym głupiej.
W.Gombrowicz

Zagadki muzyczne 2004/11/15 13:11 #4820

  • i_nemes
  • i_nemes Avatar
  • Wylogowany
  • Wymiatacz
  • Wymiatacz
  • Posty: 330
  • Otrzymane podziękowania: 0
O, nie bylo mnie jeden dzien a tu sie okazuje, ze wygralem! No to bardzo fajnie. Nie bede tak szlachetny jak Panowie wczesniej, bo sam juz ufundowalem jedna nagrode i pora to sobie odbic wiec nie wypuszcze tej plyty nawet z martwych rak;) (i'm kidding). A Rubinsteinowskie Scherza Chopina to super sprawa.

Ok, tylko do kogo mam napisac w koncu;)? Mysle, ze bardziej do KotaFilemona, boc to jego konkurs byl w koncu. Nie potrafie jednak znalezc adresu, wiec moze podam swoj: i_nemes.at.interia.pl.

Pozdrawiam radosnie;).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zagadki muzyczne 2004/11/15 14:14 #4822

  • Lacrimosa
  • Lacrimosa Avatar
  • Wylogowany
  • Wymiatacz
  • Wymiatacz
  • Posty: 381
  • Otrzymane podziękowania: 0
Lolo->>>

Koty grasuja calymi nocami szczegolnie te Amerykanskie, duzo vitamin maja :-)

Pozdr.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

"For the second time in my life - the other time being 'The Köln
Concert' 30 years before - I walked out on stage and realized: nothing
can stop me now." - Keith Jarrett

Zagadki muzyczne 2004/11/15 14:31 #4824

  • KotFilemon
  • KotFilemon Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 900
  • Otrzymane podziękowania: 0
lolo->
jak bedziesz mial CATa (kota?), to tez nie bedziesz sypial;
noc najlepsza pora na kocia muzyke

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM

Zagadki muzyczne 2004/11/15 14:34 #4826

  • KotFilemon
  • KotFilemon Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 900
  • Otrzymane podziękowania: 0

i_nemes napisał: O, nie bylo mnie jeden dzien a tu sie okazuje, ze wygralem! No to bardzo fajnie. Nie bede tak szlachetny jak Panowie wczesniej, bo sam juz ufundowalem jedna nagrode i pora to sobie odbic wiec nie wypuszcze tej plyty nawet z martwych rak;) (i'm kidding). A Rubinsteinowskie Scherza Chopina to super sprawa.

Ok, tylko do kogo mam napisac w koncu;)? Mysle, ze bardziej do KotaFilemona, boc to jego konkurs byl w koncu. Nie potrafie jednak znalezc adresu, wiec moze podam swoj: i_nemes.at.interia.pl.

Pozdrawiam radosnie;).


i_nemes->
gratuluje wyboru :-)
dzisiaj odpisze, stay tuned...

pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Thousands of years ago, cats were worshipped as gods. Cats have never forgotten this.
http://www.youtube.com/watch?v=TZ860P4iTaM
Moderatorzy: Maciej StryjeckimlgredakcjaModerator