fbpx

HFM

Nowe testy

czytajwszystkieaktualnosci2

 

JBL Bar

news012020 0002

JBL wprowadza drugą generację soundbarów. Odświeżona linia Bar obejmuje na razie trzy produkty: JBL Bar 2.0 All-In-One, JBL Bar 2.1 Deep Bass oraz JBL Bar 5.1 Surround.
Soundbary to bardzo popularny segment rynku. Nie ma się zresztą czemu dziwić. Jakość dźwięku z płaskiego telewizora nie dorównuje obrazowi, więc nabywcy sami starają się to naprawić. Soundbar jest najprostszym, kompaktowym i relatywnie niedrogim upgrade’em. Jeszcze lepsze brzmienie zapewniłoby rozdzielenie nagłośnienia na wzmacniacz i kolumny, ale ten sposób nie jest już tak poręczny i zwykle wymaga większych nakładów. Soundbar integruje całą niezbędną elektronikę i głośniki. Zawiera to, co potrzebne, by zastąpić głośniczki w telewizorze rozwiązaniem z wyższej półki. Najprostszy w nowej serii JBL-a jest Bar 2.0 All-In-One. Mieści wszystko w jednej obudowie i jest wyposażony w złącze HDMI ARC (z obsługą zwrotnego kanału audio). Dzięki temu do połączenia z ekranem wystarczy jeden przewód. W wyposażeniu znalazło się jeszcze cyfrowe wejście optyczne oraz Bluetooth do przesyłania muzyki ze smartfonu lub tabletu. Wyższy model Bar 2.1 Deep Bass dysponuje łączną mocą 300 W, a w komplecie znajduje się aktywny bezprzewodowy subwoofer z głośnikiem o średnicy 16,5 cm. Najwyższy JBL Bar 5.1 Surround ma dwa dodatkowe głośniki surround i dysponuje łączną mocą 550 W. W wyposażeniu dołączono 25-cm bezprzewodowy subwoofer oraz odbiornik Wi-Fi, dzięki któremu można się łączyć z Chromecastem i Airplayem 2. HDMI w tym modelu przesyła sygnał 4K z HDR 10 i Dolby Vision. Cała seria nowych soundbarów JBL-a powinna wkrótce trafić do sklepów. Bar 2.0 All-In-One kosztuje 769 zł, Bar 2.1 Deep Bass – 1549 zł, a Bar 5.1 Surround – 2599 zł.

Komentarze  

0 #1 Wojtek.Pierz1980 2020-04-27 15:23
Moim zdaniem super wybór to produkt SONY HT-XF9000, jeśli chcemy mieć fajnie wyglądający soundbar z wszystkimi funkcjami, które wzbogacają wrażenia dźwiękowe - takimi jak m.in.: Dolby Atmos czy DTS:X. Testowałem produkt i faktycznie będąc w odpowiedniej odległości od produktu mamy wrażenie, jakby dźwięk nas otaczał. W domowym zaciszu musi to brzmieć rewelacyjnie. Ja pierwszy raz na ten produkt natknąłem się tutaj tiny.pl/7m57b
Cytować | Zgłoś administratorowi
0 #2 Mariusz53 2020-04-28 13:08
Ciekawy model, technologia Dolby Atmos przyprawia o ciarki, a nawet w telewizji mozemy uslyszec głębię dźwięku dzięki technologi surround na pilocie, do średniej wielkości salonu super sprawa. Elegacki wygląd, uniwersalny. Dobre audio w tej cenie.https://www.mediaexpert. pl/telewizory-i-rtv/kina-domow e/soundbary/soundbar-sony-htxf 9000-cel-2-1-bluetooth?utm_sou rce=Internal&utm_medium=link&u tm_campaign=2019.07.00_Interna l&utm_content=d80126524c1e9641 333502c664fc6ca1
Cytować | Zgłoś administratorowi
0 #3 Maciej Stryjecki 2020-04-29 13:38
Zatwierdzam ten komentarz, ale obserwuje ostatnio wiele podobnych, dotyczących Sony. Oczywiście, to może być przypadek. Tutaj, jak i w komentarzach, gdzie stanowi to 50% ruchu. Wobec tego, jeżeli to dzieło jakiejś agencji PR obsługującej Sony, albo inna forma "marketingu", to przedstawię mój skromy punkt widzenia. Wiem, że Sony to uznana marka ze wspaniałą historią. Wiem też, że ostatnio boryka się z problemami i rozumiem poszukiwanie nowych form dotarcia do klienta. Ale też wiem, że Sony zawsze stawiało na prestiż, nawet wtedy, gdy niekoniecznie znajdowało to odzwiezciedlenie w jakości produktów. Tak czy owak firma Sony powinna dbać o prestiż również w formach komunikacji z rynkiem i mediami, a metoda "siania" na forach internetowych polegająca na "niby-poradzie", gdzie najpierw produkt jest przedstawiany jako wybitny, a potem "co myslicie" jest naiwna i większość myslących ludzi odbierze ją z politowaniem. A chyba nie o to chodzi w budowaniu wizerunku marki.
Cytować | Zgłoś administratorowi