HFM

artykulylista3

 

JBL Bar

news012020 0002

JBL wprowadza drugą generację soundbarów. Odświeżona linia Bar obejmuje na razie trzy produkty: JBL Bar 2.0 All-In-One, JBL Bar 2.1 Deep Bass oraz JBL Bar 5.1 Surround.
Soundbary to bardzo popularny segment rynku. Nie ma się zresztą czemu dziwić. Jakość dźwięku z płaskiego telewizora nie dorównuje obrazowi, więc nabywcy sami starają się to naprawić. Soundbar jest najprostszym, kompaktowym i relatywnie niedrogim upgrade’em. Jeszcze lepsze brzmienie zapewniłoby rozdzielenie nagłośnienia na wzmacniacz i kolumny, ale ten sposób nie jest już tak poręczny i zwykle wymaga większych nakładów. Soundbar integruje całą niezbędną elektronikę i głośniki. Zawiera to, co potrzebne, by zastąpić głośniczki w telewizorze rozwiązaniem z wyższej półki. Najprostszy w nowej serii JBL-a jest Bar 2.0 All-In-One. Mieści wszystko w jednej obudowie i jest wyposażony w złącze HDMI ARC (z obsługą zwrotnego kanału audio). Dzięki temu do połączenia z ekranem wystarczy jeden przewód. W wyposażeniu znalazło się jeszcze cyfrowe wejście optyczne oraz Bluetooth do przesyłania muzyki ze smartfonu lub tabletu. Wyższy model Bar 2.1 Deep Bass dysponuje łączną mocą 300 W, a w komplecie znajduje się aktywny bezprzewodowy subwoofer z głośnikiem o średnicy 16,5 cm. Najwyższy JBL Bar 5.1 Surround ma dwa dodatkowe głośniki surround i dysponuje łączną mocą 550 W. W wyposażeniu dołączono 25-cm bezprzewodowy subwoofer oraz odbiornik Wi-Fi, dzięki któremu można się łączyć z Chromecastem i Airplayem 2. HDMI w tym modelu przesyła sygnał 4K z HDR 10 i Dolby Vision. Cała seria nowych soundbarów JBL-a powinna wkrótce trafić do sklepów. Bar 2.0 All-In-One kosztuje 769 zł, Bar 2.1 Deep Bass – 1549 zł, a Bar 5.1 Surround – 2599 zł.