HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Wybór kina domowego do zabudowy 2020/08/18 15:50 #449072

Witam, wszystkich bardzo proszę o pomoc w postaci doboru odpowiedniego sprzętu do nagłośnienia nowego salonu. Jestem totalnym laikiem w tego rodzaju sprzęcie i proszę o poradę.
Chciałbym zakupic sprzęt do 2500zł tak aby miec kino 5.1 z aplitunerem z wejsciem optycznym i dobrą mocą. Do tego pod zabudowe głośniczki, które da się schować w suficie karton-gips.
Co można stworzyć w tak niewielkim budrzecie? Widziałem fajne aplitunery u chinczyków za 1400zł dadzą rade?
O ile umiem sobie poczytać o eletronice to na temat głośnikó wogóle się nie znam i nie wiem jak dobrać dobre.
Pozdrawiam serdecznie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wybór kina domowego do zabudowy 2020/08/18 21:02 #449078

Ale system 5.1 nie przewiduje czegoś takiego jak głośniki w suficie. Mamy tylko dwa fronty, dwa tylne, centralny, subwoofer i tyle.

Zestaw 5.1 za 2500 zł to albo najtańsza opcja z supermarketu, albo niewiele lepsza używana i raczej żadna nie przewiduje głośników pod zabudowę.

W miarę normalne zestawy, dające szanse na poprawne brzmienie:
allegro.pl/oferta/kino-domowe-denon-avr-...vix-wenge-9587747907
allegro.pl/oferta/kino-domowe-denon-avrx...0-650w-bt-8977422447
allegro.pl/oferta/outlet-kino-domowe-yam...51-ns-p51-9523984121 - tu bez subwoofera, więc trzeba będzie dokupić jakiś uzywany za ok.400 zł.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wybór kina domowego do zabudowy 2020/08/18 22:23 #449086

Wielkie dzięki za podpowiedz.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wybór kina domowego do zabudowy 2020/08/18 23:20 #449087

allegro.pl/oferta/outlet-kino-domowe-yam...51-ns-p51-9523984121 - tu bez subwoofera, więc trzeba będzie dokupić jakiś uzywany za ok.400 zł.