HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Kino domowe 5.1 + amplituner vs Edifier S760D 2018/11/11 22:19 #445222

Witam, z racji iż jestem zielony w tematyce muzycznej chciałbym się zaciągnąć o radę audiofilów. Przymierzam się do zakupu Edifier S760D 5.1. Może ktoś mi je polecić lub odradzić? Co byłoby lepszym rozwiązaniem do pokoju 20m^2. Amplituner + zestaw 5.1 ewentualnie w przyszłości rozbudować do 5.1.2 (proszę o rady czy wgl warto w coś takiego inwestować). Chodzi mi głównie o słuchanie muzyki, żeby ten dźwięk był czysty, a bas miękki, a nie dudniący. Także chciałbym przy tym co jakiś czas móc sobie odpalić film i obejrzeć go z przyjemnością. Zależy mi na dobrej jakości dźwięku. Mój budżet to powiedzmy 2-3 tys na start. Rozważę także propozycje do 5 tys (w przyszłości mógłbym dołożyć jeżeli rzeczywiście warto).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Kino domowe 5.1 + amplituner vs Edifier S760D 2018/11/12 11:41 #445229

Amplituner to większe możliwości lepsza jakość dźwięku.
Przy 5 tys. i 20m² można osiągnąć zadowalający efekt.

Przy 5 tys na stereo można trafić do krainy szczęśliwości.

Btw: nie znam tego zestawu aktywnego o których piszesz, czy on na pewno nadaje się na 20m²?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Kino domowe 5.1 + amplituner vs Edifier S760D 2018/11/12 14:52 #445230

Czy ten zestaw nadaje się do takiego pokoju nie mam pojęcia. Przyjmując, że zainwestowałbym w zestaw amplituner + zestaw 5.0 i w przyszłości dokupił subwoofer oraz 2 dodatkowe głośniki aby uzyskać efekt Dolby atmos. Jaka konfigurację polecacie? Głośniki montowane w suficie czy podstawkowe żeby dźwięk odbijał się od sufitu? Oraz jakie kolumny zakupić? Myślałem o Pure Acoustic nova 6 oraz ampliruner Denon AVR-X1400H. Zmieściłbym się wtedy w budżecie 3tys.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.