HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Esoteric by Teac 2004/12/08 10:59 #7861

Esoteric to marka w Polsce praktycznie nieznana. Są pod nią sprzedawane największe hi-endy Teaca, ale niestety tylko na rynku japońskim i amerykańskim.

Ostatnio wszedłem na ich stronę i wylookałem jednego z pretendentów do tytułu najlepszego odtwarzacza CD/SACD na świecie: Transport z oddzielnym zasilaczem P-01, monofoniczne przetworniki C/A D-01 i zewnętrzny zegar G-0 (opcja). Ceny nieznam, ale coś pewnie około 30-40 tys $.

D-01



P-01






G-0

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nie wiem, nie znam się ... zarobiony jestem.

Esoteric by Teac 2004/12/08 13:05 #7865

Pięke!!!!!!!!!!!!!!
Musze wygrać w totka!!!!!!!!!!!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Głuche ucho

Esoteric by Teac 2004/12/08 16:02 #7884

Wizualnie śliczne.Szkoda tylko że obrazka nie można posłuchać!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Esoteric by Teac 2004/12/08 18:30 #7898

Generalnie to ciekawy temat. Pomijam kwestie ceny (khe, khe, khe...) ale możeby pociągnąć wątek w kierunku legendarnych, bądź jeszcze nie ale już uznanych firm audiofilskich (nie chcę pisać hi-endowych bo nie wszystko co produkują to zawsze hi-end) - nie obecnych z różnych przyczyn w Polsce. Być może część forumowiczów dopiero z tego wątku dowie się o istnieniu takowych.

Ja na początek proponuję VAC - Valve Amplification Company
www.vac-amps.com/products.htm

... i oczywiście CAT :-) - czyli Convergent Audio Technology (nie ma swojej strony bo właściciel uważa że jest niepotrzebna)
www.soundstagelive.com/factorytours/cat/
www.perrottaconsulting.com/cat.htm

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Im mądrzej tym głupiej.
W.Gombrowicz

Esoteric by Teac 2004/12/08 18:55 #7900

lolo->
jakie postepy w CAtowaniu nowego sprzetu? Rodzina juz sie wyprowadzila?

pozdr.