HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Chciałbym kupić gramofon , jestem początkujący 2018/11/20 20:49 #445318

Witam wszystkich ,
Ja chciałbym zwrócić się do was w wyborze gramofonu , jestem początkujący i chciałbym spróbować oodsłuchu z płyt vinylowych .
Mój obecny zestaw skłąda się :
Roksan caspian m2 wzmacniacz
Roksan caspian m2 końcówka mocy
kable : QED Reference Audio 40 Interconnect XLR jest połaczony wzmacniacz z CD
QED Reference Audio 40 Interconnect RCA jest połączony wzmacniacz z końcówką mocy
Kolumny podłogowe Tannoy Precision 6.4
Chciałbym prosić was o pomoc w wyborze i jaki model .
Mam nadzięję że forumowicze tutaj pomogą mi w wyborze . Dziekuje

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Chciałbym kupić gramofon , jestem początkujący 2018/11/20 20:51 #445319

Chciałbym również prosić o jakieś propozycję w zmacniaczach lampach , też chciałbym posłuchać lamp . Mozę wymienię roksana na jakąś dobrą lampę . Dziekuje

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Chciałbym kupić gramofon , jestem początkujący 2018/11/21 15:46 #445321

Z lampami niestety jest tak, że potrafią się od siebie różnić znacznie bardziej niż wzmacniacze tranzystorowe, stąd może się wziąć spora różnica pomiędzy oczekiwaniami a realnym brzmieniem w domu, zwłaszcza jeśli do tej pory słuchałeś na dosyć dobrym i rzetelnym wzmacniaczu jakim jest Caspian. Dobrych lamp nie ma zbyt wiele, a jak są to raczej nietanie, dodatkowo często mają swój chimeryczny charakter zarówno jeśli chodzi o kolumny jak i codzienne użytkowanie. Po co ta lampa, co jest nie tak z obecnym wzmacniaczem ?