HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zestaw kolumn/monitorów do PC - budżet ~ 1500zł 2019/11/06 22:18 #447561

Witam, od pewnego czasu pozbyłem się mojego starego zestawu głośniczków, były to Logitechy Z533 z myślą o wymianie ich na jakieś kolumienki biurkowe 2.0. Od razu powiem, że nie znam się na audio jakoś szczególnie, nie wiem czy jest jakaś różnica między kartą pod PCI-E czy USB itd.

- Ogólnie mój budżet to jakieś 1500zł +/- (nie wliczam w to karty dźwiękowej)
- Myślalem o kupnie Audioengine A2+, ale stwierdziłem, że lepiej zapytać o opinię.

Nie zależy mi na bluetoothie w ogóle, oraz zadaniem głośników będzie odtwarzanie muzyki, do gier używam słuchawek. Nie mam jakiś zastrzeżeń nie lubię jedynie zbyt miękkiego basu , preferuję czyste brzmienie z odrobiną basu tam gdzie ma być, głównie słucham muzyki gitarowej, rockowej, metalu, punku, indie, alternative hip hopu czy grunge-u itd. Bardziej te klimaty niż muzyka mocno elektroniczna, choć tej też zdarzy mi się posłuchać. No i druga sprawa, czy będe potrzebował do tego wszystkiego również karty dźwiękowej? Moja płyta to Asus Crosshair VII z kartą SupremeFX, która chyba jest po prostu jakimś zmodyfikowanym układem Realteka? Posiadam również mały DAC słuchawkowy S.M.S.L M3, do którego teoretycznie mógłbym podłączyć głośniki bo z tyłu mam wyjścia RCA (Red+White), ale nie mam pojęcia czy to dobry pomysł oraz jak by się to sprawowało.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zestaw kolumn/monitorów do PC - budżet ~ 1500zł 2020/01/13 21:03 #447993