Steve Hackett – w Genesis i solo
|
04 listopad 2023 |
Płytowe jubileusze – kalendarium na rok 2023: lipiec – grudzień
|
20 październik 2023 |
Wallen odświeża country
|
09 październik 2023 |
„Peter Grimes” i ciemne miejsca muzyki
|
28 wrzesień 2023 |
Willie Nelson – wiekowy i przebojowy
|
09 wrzesień 2023 |
Nic innego się nie liczy – Metallica
|
28 lipiec 2023 |
Artyści jednego przeboju, vol. 3
|
08 lipiec 2023 |
John Legend – od trąbkowych zaworów po EGOT
|
01 lipiec 2023 |
Madonna wciąż młoda
|
03 czerwiec 2023 |
Duran Duran – nowofalowi rockmani
|
06 maj 2023 |
The Cure – mroczne piosenki pop
|
10 kwiecień 2023 |
Coldplay – zespół na kryzys
|
07 marzec 2023 |
Showman - Ed Sheeran
|
06 luty 2023 |
Zamaskowany rock KISS
|
08 styczeń 2023 |
Z armii na scenę - James Blunt
|
04 grudzień 2022 |
Ojciec John Misty
|
29 październik 2022 |
Ostre papryczki chili
|
08 październik 2022 |
Silwestrow – śpiew metafory
|
20 sierpień 2022 |
Justin Bieber – wcale nie taki młody
|
04 sierpień 2022 |
Mel Collins – znacie go, choć niekoniecznie z nazwiska
|
27 lipiec 2022 |
Muzyka mnie niesie do przodu – Tadeusz Woźniakowski
|
21 lipiec 2022 |
David Crosby – ten z TEGO festiwalu
|
07 lipiec 2022 |
Emigracje wewnętrzne Mariusza Dudy
|
30 czerwiec 2022 |
Kolory Kazimierza Serockiego Recenzja książki Iwony Lindstedt: „Piszę tylko muzykę”. Kazimierz Serocki
|
05 czerwiec 2022 |
Adele na kasecie
|
25 maj 2022 |