HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Białe Kruki!! 2008/03/19 19:58 #231148

Witam Was bardzo serdecznie :!:
Wpadłem na pomysł tematu,w którym będziemy się chwalili,przechwalali oraz podniecali płytami,które są w jakimś stopniu unikatowe!
Co oznacza słowo unikatowe:
-Że płyta jest w b.małym nakładzie
-Jest rzadkim okazem itp.
oczywiście nie piszemy o tym,że wiemy,że istnieje płyta w nakładzie 50sztuk ale piszemy to co MY mamy w swoich zbiorach.
Pochwalcie się swoimi BIAŁYMI KRUKAMI!! 8)

Więc zacznę od siebie...

1)Płyta Porcupine Tree -Lightbulb Sun -wydanie Gereman Tour- Płyta w sklepach nie do zdobycia. Cena plasuje się od 200 do 300zł. Pełen pakiet-2CD + wideo

2)Porcupine Tree-In Absentia-płyta w nakładzie 20tys. Inne opakowanie niż standardowe.

To chyba tyle z mojej strony :) Jestem początkującym kolekcjonerem... Ale od czegoś trzeba zacząć :P
Mam nadzieję,że przyłączycie się do wątku i powstanie fajny zbiór unikatów!

POZDRAWIAM! 8)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EXIT MIUSIC.

Białe Kruki!! 2008/03/21 13:57 #231724

Nie no widzę,że macie niezłe zbiory muzyczne... Czego Wy na tych sprzętach słuchacie? Radia? :oops:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

EXIT MIUSIC.

Białe Kruki!! 2008/03/21 14:15 #231727

Muzyka nie staje się lepsza przez to że płyta została wydana w mikroskopijnym nakładzie. Wyczuwam pewną ironie w stosunku do "słuchających sprzętu" ale "kolekcjonowanie płyt" to też szczególne zboczenie. Mam w domu i sprzet, i płyty ale jestem jedynie ich użytkownikiem. Traktuję je instrumentalnie nawet wtedy gdy słucham kantat Bacha (czy Charpentiera, jak teraz) lub Billie Holliday.

Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Białe Kruki!! 2008/03/21 16:09 #231749