HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Pomoc w doborze głośników 2020/04/24 09:18 #448550

Witam, posiadam yamahę rx v485 do tego centralny canton MX 100 i x 4 JBL CONTROL ONE. Wcześniej zamiast JBL miałem x 4 canton cx 60( wymieniłem na te jbl, ponieważ ojcu zalegały) . Zastanawiam się nad wymianą centrala na canton AV 700, czy to dobry pomysł? Następnie wymienić te JBL na frontach na coś konkretnego, ale to kasy muszę uzbierać więcej ( chyba że polecicie coś z używki w rozsądnych pieniądzach tj 500 zł (za dwa fronty ))

Od niedawna buduję w mieszkaniu nagłośnienie, więc jestem póki co zielony ;)

Z góry dziękuję za rady
Pozdr
Adam

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pomoc w doborze głośników 2020/04/24 16:23 #448552

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Pomoc w doborze głośników 2020/04/24 21:32 #448553

No dobra rozumiem, a ta konfiguracja co teraz mam? Wiem, że można sobie z niej żartować ale aktualnie stać mnie na budżetowe nagłośnienie. Ten centralny zmienić? Widziałem jeszcze jbl EC 25 po 350 zł i z tymi jbl control one może by w miarę grał.... Czy ten canton AV 700 jeśli nie stać mnie na pozadne kolumny itd.


Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Pomoc w doborze głośników 2020/04/25 01:42 #448558

Ja wiem, że centralny w kinie domowym odwala połowę roboty, bo lecą z niego dialogi i większość tzw. akcji, ale dałbym sobie z nim spokój i skupił się na frontach. Rozumiem, ze kasy mało, dlatego też wrzuciłem ci sznurki do sensownych kolumn do 500 zł. Tańszych porównywalnych nie znajdziesz, bo ceny używek poszły w górę. Jeszcze rok, dwa temu widziało się na aukcjach np. fajne Mission 701 lub 702 poniżej 500 zł, albo Eltaxy liberty 5+, ale dziś to już wydatek rzędu min 600-650 zł. Dlatego nie ma co wybrzydzać.