HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Pomoc w wyborze audio do domu 2019/10/06 19:02 #447334

Witam,

Jak zapewne wyznacie się z mojego tematu jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt i technikę audio-wideo,  dlatego zwracam się do Was z prośbą o pomoc, mianowicie:

Poszukuję zestawu audio 2+1 i odpowiedniego amplitunera.
Kolumny głośnikowe będą miały ograniczone miejsce, głównie chodzi o wysokość.



TV będzie miał 65'' czyli bez podstawki 84 cm, do tego dochodzi amplituner (przeznaczam na niego nie więcej niż 15 cm) i 2cm dla półki pomiędzy nimi oraz 1cm luzu. Mamy więc na głośniki do dyspozycji nie więcej niż 102 cm (z ew. nóżkami). Co do szerokości to tutaj mogę manewrować, ale nie chciałbym by były szersze niż 20 cm, głębokość max 35cm.

Pokój jest duży bo ma 45m2 i chciałbym by sprzęt miał odpowiednią moc (obok jest taras więc miło byłoby jakby ta mocna faktycznie była duża, ale chyba mało miejsca to ogranicza (w ostateczności mógłby głośniki umieścić na podłodze, bo ta zabudowa z powyższej wizualizacji nie jest wykonana, ale to w ostateczności jak wspomniałem).

Nie jestem audiofilem, całkowicie nie zależy mi na idealnym odwzorowaniu dźwięków, ani nie słucham muzyki instrumentalnej. Głośników potrzebuję dwóch rzeczy:
- muzyki (elektroniczna, ewentualnie rap) z mocnym basem,
- filmów jako, że będą podłączone do TV, lecz na brzmieniu przestrzennym mi nie zależy, nie mam filmów w odpowiednim formacie i rzadko kiedy jest to science-fiction.

W samochodzie mam dobre głośniki Focala i nie jestem z nich zadowolony, natomiast do komputera mam podpięte Logitech Z906 i gdy podkręcę bas to jestem zadowolony. Także jak już wiecie nie mam wysublimowanego gustu, ale mimo to na jakości sprzętu mi zależy i by grał wg moich upodobań.