HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Słuchawki BT+ANC do 2000 zł 2018/07/31 22:22 #444248

Witam,
Planuje zakup słuchawek Bluetooth z noise canceling do 2000 zł. Słuchawek będę używał do słuchania muzyki z youtube oraz lokalnych repozytoriów mp3 z smartfona. Testowałem wiele słuchawek ale nie znam się na markach innych niż pospolite sony, B&O itd. Może polecicie coś innego?
Odtwarzacz muzyki:
LG v30 - Android 8, Bluetooth
Testowane słuchawki:
ATH-ANC700BT
Sony WH1000XM2
Sony on ear 2
B&O H9i (Testowane na iphone - najbardziej odpowiadały mi co do wygody, dźwięk tez mi się podobał ale obsługują tylko kodek acc bez aptx, nie wiem czy różnica na androidze będzie duża.)
B&W PX ( dźwięk super natomiast wygoda jak dla mnie jest po prostu słaba w tych słuchawkach. Jakby połączyć dźwięk z PX oraz wygodę sony B&O H9i to dla mnie były by idealne :D)
Otoczenie do odsluchu:
komunikacja miejska
dom
samolot
Preferencje:
1. Komfort
2. Dźwięk
3. Wykonanie
Do zestawienia dochodzą jeszcze słuchawki PSB M4U 8 
Czy warto zmienić źródło dźwięku na jakiś dedykowany odtwarzacz jak FiiO ?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Słuchawki BT+ANC do 2000 zł 2018/08/01 12:03 #444253

Zauważyłem dziś rano ze słuchawki z 2016 r. Definitive Technology Symphony 1 sa na promocji za 199 dolarow. Nie miałem przyjemności ich testować osobiście. Może ktoś je polecić w 2018 roku na tle wymienionej wyżej konkurencji?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Słuchawki BT+ANC do 2000 zł 2018/08/05 12:06 #444268

Lg v30 ma wyjście na słuchawki, nie potrzeba do niego słuchawek bt.

Zawsze pisali że najlepiej tłumią słuchawki Bose quitecomfort, ale i tak grają gorzej niż zwykle, bez noise cancelling I na kablu.
Ten v30 ma dodatkowy układ wzmacniacza wspomagający słuchawki wysokoomowe.
Szczegóły znajdziesz na mp3store forum, tak są maniacy słuchawek

Imo nie ma sensu kupować fiio do tramwaju.