HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Źródło do słuchawek somic v2 2018/07/08 10:22 #444041

Cześć, proszę o pomoc.
Moja przygoda z audio zakończyła się na sound blaster live ponad 15 lat temu więc jestem zielony :S
Idą do mnie słuchawki somic v2 (dużo czytałem i zdecydowałem się na te).

Moje źródła to
  • PC z Conexant CX20642
    Xperia Z1 compact
    Samsung A3 2016

  • Zastanawiam się nad przenośnym odtwarzaczem np. Sandisk Clip Sport, czy to dobry wybór?
    Będzie dużo lepiej grał od moich źródeł? No i co z PC - czy jakieś starsze używane karty dźwiękowe warto jeszcze kupić, czy ta zintegrowana jest już lepsza od nich?

    dzięki za pomoc

    Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

    Źródło do słuchawek somic v2 2018/07/13 16:25 #444100

    nikt nie odpisał więc sam sobie odpowiem
    Sandisk Clip Sport jest najlepszy (kupiłem)
    zintegrowana dużo nie odstaje, ale jednak gorsza
    te smartfony to jednak porażka do słuchania flac'ów

    Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

    Źródło do słuchawek somic v2 2018/07/14 12:18 #444107