HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Słuchawki wokółuszne do +/- 1000zł 2019/03/19 23:50 #446396

Jestem mniej niż początkującym audiofilem i poszukuję Waszej pomocy w optymalnym doborze słuchawek do źródła jakie posiadam. Obecnie używam zestawu: IFI Nano iDSD Black Label + Denon AH-D1200. Poszukuję jakiegoś rozsądnego ulepszenia zestawu do kwoty +/- 1000zł. Słucham zróżnicowanej muzyki, ale ciężko mi określić moje preferencje dotyczące brzmienia słuchawek. Wydaje mi się, że poszukuję czegoś z szeroką sceną (poprawną?) i detalicznym dźwiękiem. Wiem też, że potężny bas, który zalewa wszystko inne to nie jest coś czego poszukuję, Miałem wcześniej doświadczenia z: Shure SRH440, Superlux HD681 (nie jest to już niestety coś co mi wystarcza), Somic V2 (bardzo krótko, ale wydają mi się bardzo dobre w swojej cenie), AKG K240 Studio i Takstar PRO82 (bardzo fajnie mi się na nich słuchało). Nie muszą to też być jakieś szczególnie przenośne słuchawki. Zastanawiałem się wstępnie nad: AKG K550 i Audio-Technica ATH-MSR7, ale absolutnie nie jestem przywiązany do tych pomysłów.

Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam za chaotyczny opis - pewnie o czymś zapomniałem. ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Słuchawki wokółuszne do +/- 1000zł 2019/03/21 12:06 #446400

a nie masz koło siebie, gdzieś, sklepu mp3store?
najprościej umówić się na odsłuch i sprawdzić parę modeli.
nie będę już pisał, ze słuchawki to nie tylko dźwiek ale i wygoda noszenia i warto przymierzyć przed zakupem, bo to każdy wie.

Do listu dopisz Sennheiser Momentum, Byerdynamic DT880 PRO 250 Ohm ...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Słuchawki wokółuszne do +/- 1000zł 2019/03/21 13:19 #446401