fbpx

HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie

TEMAT: Karta dzwiekowa

Karta dzwiekowa 2007/03/09 19:33 #156589

  • YP
  • YP Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Zabiera głos
  • Zabiera głos
  • Posty: 77
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam ,

Zakupiłem niedawno Pianocrafta , z którego jestem bardzo zadowolony . Chcę dokupić teraz karte dzwiekową do komputera , bo ta co jest w środku kompa to zabytek . Zalezy mi na dobrej jakosci dzwieku . Ma to być karta do muzyki a nie do gier . Wiem , że zaraz beda tutaj głosy , ze lepiej płyt CD słuchać , bo z kompa dzwiek jest zły . Rozumiem to, jednak dzwiek z kompa tez chcę miec doskonały ( oczywiscie jak na moja kieszeń) .
wybrałem kilka kart dzwiekowych wartych uwagi ( a przynajmniej tak myslę ).
Oto one :

Maya 44
Audiotrack Prodigy 7.1 hifi
E-mu 0404
Sound_Blaster_X-Fi_Xtreme_Audio
Sound_Blaster_X-Fi_Xtreme_Music

może są jakies inne w miarę dobre karty , których nie wymieniłem w rozsądnej cenie ???
Może ktos ma którąs z tych kart ? Jakie wrazenia z muzyki na tych kartach ?

Co warto kupic a czego nie ???

Podkreslam , że to ma być karta gwarantujaca jak najlepszy dzwiek stereo z komputera podpiętego do Pianocrafta.
Please pomóżcie.
pozdrawiam,

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/09 20:36 #156601

  • velo
  • velo Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 585
  • Otrzymane podziękowania: 0
przyzwoita karta jest ECHO Mia MIDI
a tu masz taki maly test kart dzwiekowych w roznych kategoriach cenowych
http://www.e-muzyk.pl/muzyk/servlet/Ind ... _article=0

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

"nic co ludzkie nie jest mi obce" - dr Hannibal Lecter

Karta dzwiekowa 2007/03/09 20:44 #156603

  • Patyk
  • Patyk Avatar
  • Wylogowany
  • High-fidelity
  • High-fidelity
  • Posty: 3362
  • Otrzymane podziękowania: 0
Esi Juli@.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/09 21:37 #156611

  • jendrek.gd
  • jendrek.gd Avatar
  • Wylogowany
  • Stały bywalec
  • Stały bywalec
  • Posty: 249
  • Otrzymane podziękowania: 0
i Tak odtwarzasz pliki MP3 z komputera to jesli maz PianCrafta z dvd zgraj na plyte DVD MP3 i po kłopocie

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/09 21:45 #156614

  • velo
  • velo Avatar
  • Wylogowany
  • Master
  • Master
  • Posty: 585
  • Otrzymane podziękowania: 0

jendrek.gd napisał: i Tak odtwarzasz pliki MP3 z komputera to jesli maz PianCrafta z dvd zgraj na plyte DVD MP3 i po kłopocie


kolega chyba nie slyszal nigdy o czyms takim jak kompresja bezstratna

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

"nic co ludzkie nie jest mi obce" - dr Hannibal Lecter

Karta dzwiekowa 2007/03/11 19:16 #156907

  • Dudek
  • Dudek Avatar
  • Wylogowany
  • High-fidelity
  • High-fidelity
  • Posty: 2922
  • Otrzymane podziękowania: 0
Założe się, że za to @YP słyszał napewno 8) :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/11 19:48 #156913

  • Ivan
  • Ivan Avatar
  • Wylogowany
  • Hi-end
  • Hi-end
  • Posty: 4331
  • Otrzymane podziękowania: 0
Do sluchania muzyki z kompa na Pianocrafcie wystarczy calkowicie i komputerowy zabytek. Mozliwosci nowoczesnych kart takich jak juli@ nieuda sie przy tym wykorzystac nawet w 1/4. Choc jak kogos stac i bardzo chce...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/11 21:12 #156933

  • pienio
  • pienio Avatar
  • Wylogowany
  • Aktywny
  • Aktywny
  • Posty: 155
  • Otrzymane podziękowania: 0
witam

jesli zdecydujesz sie na cos z rodziny Creativa to w zadnym wypadku nie kupuj : Sound_Blaster_X-Fi_Xtreme_Audio

to okrojona wersja tych kart

najlepiej Sound_Blaster_X-Fi_Xtreme_MUSIC albo GAMER z tych tanszych

nie sluchaj tych co mowia ze wystarczy jakas slaba integra na plycie glownej -- moze maja pojecie o sprzecie ale napewno nie komputerowym


przesiadka z integry albo starszych modelow kart dzwiekowych na chocby model Audigy 2zs jest spora

ja bym do Piano wzial CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XtremeMusic - napewno bedziesz zadowlony -- oczywiscie zapewnienia creativa ze mp3 dorównują jakoscia muzyce z cd to klamstwo tak samo jak pamiec 64MB dzieki ktorej gry maja chodzic szybciej (wersje fatal1ty)

co do EMu to sa niezle ale sporo kosztuja nie awrto sie w to bawic -- poszukaj jeszcze info o samych X-fi na koputerowych forach gdzie jest znacznie wiecej o nich

tu masz 1 z recek http://pclab.pl/art16315.html

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/11 21:43 #156941

  • Ivan
  • Ivan Avatar
  • Wylogowany
  • Hi-end
  • Hi-end
  • Posty: 4331
  • Otrzymane podziękowania: 0

pienio napisał: nie sluchaj tych co mowia ze wystarczy jakas slaba integra na plycie glownej -- moze maja pojecie o sprzecie ale napewno nie komputerowym

Oczywiscie zaraz o slabych integrach na plycie... stary temat.
Dla sprecyzowania - ja pisalem o tym iz 24bitowa karta z symetrycznymi wejsciami i wyjsciami i obsluga protokolow z naciskiem na niska latencje - to niepotrzebny komfort dla sluchania muzyki z kompa.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/11 22:40 #156955

  • GVHD
  • GVHD Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik forum
  • Użytkownik forum
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
Ja uzywam M-audio Audiophile USB. Kupilem w e-bay za ok. 100$. Gdy dziala, jest swietna. Problemem sa drivery, ktore nie lubia najwyrazniej mojego komputera z Windows Media Center - i musze je wciaz instalowac od nowa. Na poprzednim komputerze z windows XP dzialala bez problemu. Dlatego chyba kupie cos nowego - prawdopodobnie EMU 4040.

A reszta mojego wspanialego systemu PC audio sklada sie z kolumn Insignia (79$/pr) i wzmacniacza Sherwood S-5000III (lampowy, ca. 1963).

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/11 22:47 #156957

  • pienio
  • pienio Avatar
  • Wylogowany
  • Aktywny
  • Aktywny
  • Posty: 155
  • Otrzymane podziękowania: 0
>GVHD

pod USB ta karte podlanczas ???

wlasnie szukalem tez czegos to laptopa -- znalazlem tylko Audigy za pcmicia
i pod usb

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/11 22:53 #156958

  • GVHD
  • GVHD Avatar
  • Wylogowany
  • Użytkownik forum
  • Użytkownik forum
  • Posty: 8
  • Otrzymane podziękowania: 0
Jest to zewnetrzny interfejs MIDI, dostepny w wersji firewire albo usb:
http://www.zzounds.com/item--MDOAPUSB

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/12 00:10 #156968

  • YP
  • YP Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Zabiera głos
  • Zabiera głos
  • Posty: 77
  • Otrzymane podziękowania: 0

pienio napisał: witam

jesli zdecydujesz sie na cos z rodziny Creativa to w zadnym wypadku nie kupuj : Sound_Blaster_X-Fi_Xtreme_Audio

to okrojona wersja tych kart

najlepiej Sound_Blaster_X-Fi_Xtreme_MUSIC albo GAMER z tych tanszych



ja bym do Piano wzial CREATIVE SOUND BLASTER X-FI XtremeMusic - napewno bedziesz zadowlony -- oczywiscie zapewnienia creativa ze mp3 dorównują jakoscia muzyce z cd to klamstwo tak samo jak pamiec 64MB dzieki ktorej gry maja chodzic szybciej (wersje fatal1ty)


fakt Xtreme Audio to okrojona wersja jest , słabsza . myślałem o Music ale podobno je wycofali ze sprzedazy . Jest za to dostepna powszechnie Gamer oraz Gamer Fatalty.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/12 08:30 #156985

  • jendrek.gd
  • jendrek.gd Avatar
  • Wylogowany
  • Stały bywalec
  • Stały bywalec
  • Posty: 249
  • Otrzymane podziękowania: 0
Velo a myślisz że bedzie puszczał coś innego niż pliki MP3 :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Karta dzwiekowa 2007/03/12 14:19 #157055

  • pienio
  • pienio Avatar
  • Wylogowany
  • Aktywny
  • Aktywny
  • Posty: 155
  • Otrzymane podziękowania: 0
masz jeszcze lossless - czyli bezstratne nagrania w formatach Ape i Flac

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Maciej StryjeckiModerator