HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Wybór głośników do komputera - kilka pytań... 2006/11/25 16:49 #132632

Witam,

Na początku zaznaczę, że jestem kompletnym laikiem i zagdanienia związane z elektroniką trzeba mi tłumaczyć łopatologicznie ;) Do niedawna miałem zestaw głosników podłączonych do komputera - był to Creative Inspire 6.1 6700 - aktywny subwoofer 22W, głośnik centralny 20W i 5 satelit 8W. Moc, jak i jakość mizerna... Na szczęście (nieszczęście?) niedawno wszystko się popsuło, a ja niestety nie umiem tego naprawić. Zamiast oddawać zestaw do naprawy, postanowiłem zainwestować w coś nowego, lepszego...

Tak jak napisałem na początku - kompletnie się na tym nie znam. Chciałbym, żeby nowy zestaw był złożony z aktywnego subwoofera oraz 2 głośników średniowysokotonowych. Oczywiście to jest tylko koncepcja laika, dlatego proszę o wszelkie sugestie. Oczywiście zestaw ten podłącze do komputera... i tu jest też dla mnie problem - kiedyś razem z kolegą próbowaliśmy zrobić coś podobnego, tylko kompletnie nie wiedzieliśmy jak się za to zabrać - jakie kable, gdzie podłączyć itd.

Spodobał mi się głośnik Magnat Monitor 210 - z tym, że w jego specyfikacji znalazłem, że jest on 2-drożny - czyli obsługuje niskie, średnie czy wysokie tony ?

Co do subwoofera, zastanawiam się nad Koda 850-SW lub Magnat Magnum 51A.

Oczywiście zdaję się na Wasz profesjonalizm, więc również proszę o sugestie co do głośników. Prosiłbym również o informacje co do kabli połączeniowych (zarówno głośnik-subwoofer, jak i subwoofer-komputer).

Chciałbym, żeby cały ten zestaw zamknął się mniej więcej w cenie, w jakiej wymieniłem powyższe głośniki - około 750zł.