HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Bezprzewodowe nauszne do 500zł? 2020/10/22 08:21 #449371

Witam zastanawiam się nad zakupem słuchawek nausznych BT do 500 zł. Jestem początkujący co za tym idzie słabo się na tym wszystkim znam i dlatego proszę o pomoc. Do tej pory używałem Philips Shb3060Bk i uważam że były bardzo średnie. Znalazłem kilka modeli i chciałbym abyście mi coś doradzili. Interesuje mnie dość basowe brzmienie, jeśli chodzi o rodzaje muzyki to będzie dosłownie wszystko, ze wskazaniem na RAP , elektronikę. Znalazłem takie typy:
- JBL T450BT
- MARSHALL MAJOR II BLUETOOTH
- SENNHEISER HD 4.40 BT (troszkę przekraczają budżet, ale niech będzie, że się łapią)
- AUDIO-TECHNICA ATH-AR3BT
- JBL E50BT
- Bluedio T4 Turbine (nie mam nigdzie możłiwości odsłuchu)
- MEEAUDIO AIR-FI MATRIX2
- SONY MDR-XB650BTB
Z góry dziękuję za pomoc.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezprzewodowe nauszne do 500zł? 2020/10/25 09:32 #449394

SolomonShawn napisał: Witam zastanawiam się nad zakupem słuchawek nausznych BT do 500 zł. Jestem początkujący co za tym idzie słabo się na tym wszystkim znam i dlatego proszę o pomoc. Do tej pory używałem Philips Shb3060Bk i uważam że były bardzo średnie. Znalazłem kilka modeli i chciałbym abyście mi coś doradzili. Interesuje mnie dość basowe brzmienie, jeśli chodzi o rodzaje muzyki to będzie dosłownie wszystko, ze wskazaniem na RAP , elektronikę. Znalazłem takie typy:
- JBL T450BT
- MARSHALL MAJOR II BLUETOOTH
- SENNHEISER HD 4.40 BT (troszkę przekraczają budżet, ale niech będzie, że się łapią)
- AUDIO-TECHNICA ATH-AR3BT
- JBL E50BT
- Bluedio T4 Turbine (nie mam nigdzie możłiwości odsłuchu)
- MEEAUDIO AIR-FI MATRIX2
- SONY MDR-XB650BTB Tweakbox Appvalley vlc.onl

Z góry dziękuję za pomoc.


issue got solved!!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Bezprzewodowe nauszne do 500zł? 2020/10/25 10:00 #449395

Z powyższych to :