HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

[300-400zł]Zakup głośników 2019/02/03 15:23 #446173

Witam,

potrzebuję pomocy w doborze głośników do komputera, dzień w dzień słucham muzyki, od głównie polskiego rapu, przez rap zza wielkiej wody, po rock i metal. Nie raz pojawiają się inne brzmienia. Aktualnie posiadam dwa na prawdę stare głośniczki od Creative, nawet nie wiem jakie. Uznałem, że przyszedł czas na zmianę. Niestety nie znam się na tym sprzęcie kompletnie i przybywam do Was. Przedział cenowy to najlepiej 300-400zł, jak będzie warto "raczej" jestem w stanie dopłacić, lecz raczej nie za dużo.
Myślałem o 2.0 lub 2.1 chociaż nie za bardzo też jestem zorientowany co do tego gdzie ewentualny subwoofer powinien się znajdować. I czy na pewno znalazł bym dla niego dobre miejsce. (Chętnie się dowiem!)
Głośniki miałby stać na biurku, posiadam obecnie dwa monitory na biurku i raczej nie ulegnie to zmianie.
Nie posiadam, żadnej ulubionej marki ani nic takiego. Dodatkowo niestety posiadam zintegrowaną kartę dźwiękową na płycie Asus B350 Prime.

W razie pytań, chętnie odpowiem.

Z góry bardzo dziękuje za każdy komentarz!
Pozdrawiam :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

[300-400zł]Zakup głośników 2019/02/03 15:56 #446174

Rozejrzyj się za używanymi MicroLab Solo 6C lub 7C albo Behringer MS-40 do których możesz podpiąć sygnał cyfrowy (najlepiej po coaxialu).
Jeśli z karty audio masz wyjście na subwoofer to niestety na używany trzeba wydać min. 350-400 zł. Nowe w tej cenie będą strasznie gówniane, plastikowe obudowy albo z cienkiej płyty wiórowej. Szkoda kasy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

[300-400zł]Zakup głośników 2019/02/03 16:35 #446175

Sprawdziłem kartę, posiada niestety tylko jedno wyjście liniowe.