HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zestaw audio do PC 2018/10/01 12:03 #444683

Witam. Obecnie posiadam kartę dźwiękową AIM SC808, ale postanowiłem ją wyjąć, żeby zapewnić lepszą cyrkulację powietrza w obudowie. Dlatego szukam teraz zewnętrznego zestaw audio, który zastapi mi kartę dźwiękową. Nie znam się na zewnętrznych zestawach audio, ale skoro już zmieniam, to na coś co by było lepsze od AIM SC808.


Cena? No nie mam pojęcia, ile zewnętrzne zestawy audio lepsze od AIM SC808 kosztują, dlatego ciężko mi podać budżet, ale załóżmy, że od 500 zł do 2500 zł. No chyba, że jest coś naprawdę fajnego do czego można dopłacić, to dopłacę.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Zestaw audio do PC 2018/10/04 18:53 #444717

Co będzie podpinane, słuchawki, głośniki aktywne, wzmacniacz, amplituner?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Zestaw audio do PC 2018/10/04 19:15 #444721

Słuchawki, i głośniki, ale chciałbym, zeby te głośniki były wykorzystywane przez PC, jak również ps4 pro i xbox one x. Czyli, żeby m mógł podłączyć do urządzenia jednocześnie PC i konsole.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Zestaw audio do PC 2018/10/05 12:25 #444730

Czyli szukasz dać że wzmacniaczem słuchawkowym wyposażonym w wejścia USB i optyczne {minimum dwa}
Z wyjściem liniowym na głośniki aktywne, tak?
Hm. Coś w stylu dacmagic plus od Cambridge audio, poczytaj o nim w sieci, i poszukaj czegoś podobnego, może są lepsze urządzenia, nie wiem
aha jeszcze jedno to rozwiązanie dwu kanałowe, stereo, chyba że chcesz coś wielokanałowego?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Zestaw audio do PC 2018/10/05 14:52 #444737

Nie potrzebuje 5.1, albo 7.1 jeżeli o to pytasz. Ok zapoznam się z dacmagic.

ps. Co myślisz o tym? pl.creative.com/p/sound-blaster/sound-blaster-x7