HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

pytanie o głośniki komputerowe 2015/02/26 23:04 #423488

szukam głośników komputerowych które byłyby przeze mnie używane głównie do słuchania muzyki elektronicznej (drum n bass, glitch, idm, ambient, chillout itp.), rzadziej metalu/black metalu. od razu muszę zaznaczyć że nie znam się na tym kompletnie, dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli palnę jakąś głupotę. pokój w którym miałyby grać jest średniej wielkości, nie ma w nim za wiele miejsca ze względu na dużą ilość mebli (mogę podać wymiary pomieszczena jeśli to pomocne). zastanawiałem się nad głośnikami edifier S730 (2.1) i tańszymi R2730DB (2.0) tego samego producenta, wolałbym zmieścić się w tysiącu ale jeśli grałyby wyjątkowo dobrze byłbym w stanie wydać na nie do 1500zł. który z tych dwóch modeli byłby waszym zdaniem lepszy? zależy mi na krystalicznie czystym, świdrującym dźwięku, nic czego do tej pory używałem nie sprawdziło się, najbardziej przeszkadzało mi szumienie i dziwnie stłumiony dźwięk (raczej nie była to wina słabej jakości plików muzycznych, domyślam się więc że to kwestia głośników, fakt że mogłem je też nieprawidłowo rozstawić). aktualnie posiadam głośniki microlab fc330, nie jestem z nich specjalnie zadowolony z ww powodów. byłbym wdzięczny za każdą pomoc, jeśli macie propozycje innych zestawów niż te podane przeze mnie, bardzo proszę, szczególnie jeśli sami korzystacie/korzystaliście i sobie chwalicie albo słyszeliście na żywo i zrobiły na was wrażenie. pozdrawiam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

pytanie o głośniki komputerowe 2015/02/27 05:41 #423491

A z czego ciągniesz sygnał audio? Jeśli z realtekowej integry to nie rozbuja ona głośników za półtora tysia.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

pytanie o głośniki komputerowe 2015/02/27 08:20 #423492