HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

prośba- co wybrać do 1000zł 2008/08/04 00:02 #256102

Witam!
Miałbym do Państwa prośbę :)
Moja sytuacja wygląda następująco: jestem raczej początkujący jeżeli chodzi o sprawy związane z dźwiękiem - mam tu na myśli te wszystkie amplitunery, wzmacniacze, kolumny, kina domowe, słuchawki, kable do tego, o budowie tych urządzeń nie mówiąc. Ostatnio zagłębiłem się delikatnie w temat i postanowiłem również cieszyć się dobrym dźwiękiem - kupiłem sobie na początek głośniki genius 5000 (przykładowy link:
allegro.pl/item404620802_genius_ ... able_.html
oraz, jako że korzystam z laptopa, kartę dźwiękową:
pl.europe.creative.com/products/ ... =0&listby=
Pierwsze wrażenie po przesiadce ze zwykłych, starych "pierdziawek" i kilkuletniej, zwykłej "saundblasterce", znakomite. Zestawu używam do oglądania filmów (dvdripy jakieś lub lepszej jakości, w 5.1 oczywiście wszystko) oraz słuchania muzyki (już przerzucam się powoli na kompie z 128 na 320kbps mp3 + wiadomo jakieś płytki CD). Niestety wiadomo, noc nadchodzi a z nią problemy w postaci rodzinki.. Że ścisz, że głośno.. Dlatego postanowiłem kupić słuchawki. Tu zaczyna się mój problem, z którym przychodzę do Was - przymierzam się do zakupu senków HD 595. Nie wiem jednak czy jest sens je brać, czy ta moja karta dźwiękowa wykorzysta możliwości słuchawek chociaż w połowie.. Czy musiałbym dokupić np coś takiego - holdegron.fm.interia.pl/geneza.htm ; www.allegro.pl/search.php?string ... onal_rec=0
Ceny mnie przerażają troszkę.. Myślałem że jak kupię sobie dobre słuchawki i przyczepię do byle radia będzie super, a tu się okazuje, że trzeba to czy jeszcze tamto kupić :)

Moje pytanie - co byście mi polecili, co mam kupić do laptopa - jakie słuchawki i ewentualnie te wzmacniacze czy jeszcze może coś innego - by móc cieszyć się jakością dźwięków w granicy tak max 1000zł.