HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

FM DAB+ w samochodzie? 2014/10/08 22:46 #419020

  • 3pwramp
  • 3pwramp Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Witam!

Jest wiele samochodów i wielu ludzi co się nie zna na cyfrowej technice odbioru FM, ale to co jest istotne dla użytkowników to jest to co audio biznes oferuje?
Wiadomo że niedługo wszystkie samochodowe radia FM nic będą warte, jeśli nie mają możliwości cyfrowego odbioru programu FM.
Ja jak i inni też nie znam się na cyfrowej technice odbioru FM, ale szukając informacji podają jednie cyfrową obróbkę sygnału FM i znaczoną jako D4, ale cyfrowa obróbka sygnału to chyba nie jest to samo co cyfrowy odbiór sygnału FM?
Gdyby się komuś chciało siedzieć w internecie i szukać informacji na ten temat, to może za pól dnia by się o tym dowiedział, ale do czego służy forum, aby ludzie sami sobie swoje informacje podali.

Jak na razie to tylko znalazłem przystawkę radio budzik do FM na cyfrowy sygnał i jako źródło sterowania FM DAB+ wież stereo, ale chyba do samochodu to się nie bardzo nadje, to może ktoś poda coś lepszego?
www.ercomer.pl/pl/p/Albrecht-DR52-przystawka-DAB-/714

Coś dla ochłody, jeśli rozbudowany stereo dekoder TV kosztował 130---150zł, to ta cyfrowa technika FM ma kosztować tysiące dolarów?! śmieszne to by było.

No to, dla wielu kierowców, ktoś napisze coś nie tyle mądrego co prawdziwego, w tej sprawie cyfryzacji radia samochodowego?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez 3pwramp.

Re:Re: FM DAB+ w samochodzie? 2014/10/09 14:16 #419025

Nie kupuj nic dopóki nie podadzą jaki rodzaj dab będzie.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Re: FM DAB+ w samochodzie? 2014/10/09 14:20 #419026

  • Iro
  • Iro Avatar
  • Wylogowany
  • Hi-end
  • Hi-end
  • ...z konieczności streamuję radio internetowe
  • Posty: 4817

wdehe napisał: Nie kupuj nic dopóki nie podadzą jaki rodzaj dab będzie.