HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Nowe radio 2008/12/09 16:12 #276813

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem nowego radia (chcę przeznaczyć 400 zł). Zależy mi na funkcji by gdy jadę samochodem to radio automatycznie nastawiało się na aktualnie słuchaną stację radiową np. jadę z Poznania do Gdańska i słucham RMF FM i chodzi o to by radio samo się przełączyło na częstotliwość na jakiej nadaje dana stacja.

www.blaupunkt.com/pl/7648006310_main.asp

www.blaupunkt.com/pl/7648003310_main.asp

Te dwa radia mi się podobają, ale nie znam się na tyle by wiedzieć czy mają te funkcje o które mi chodzi.

A co sądzicie o tym radiu www.kenwood.eu/products/car/rece ... Y/details/ ?

Dziękuję bardzo i Gorąco pozdrawiam.

P.S Radio ma mieć wejście na płyty cd a USB to może być ale nie musi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowe radio 2008/12/09 19:51 #276856

mean napisał: Zależy mi na funkcji by gdy jadę samochodem to radio automatycznie nastawiało się na aktualnie słuchaną stację radiową np. jadę z Poznania do Gdańska i słucham RMF FM i chodzi o to by radio samo się przełączyło na częstotliwość na jakiej nadaje dana stacja.

Chodzi o jedną z funkcji systemu RDS - AF (Alternative Frequences).
Wszystkie obecnie produkowane radia samochodowe posiadają tą funkcję w wyposażeniu standardowym. Jeśli tylko sieć nadajników danej stacji będzie dobrze rozbudowana(np Trójka ,RMF ,Radio Z,Radio Maryja ;) ), to po włączeniu funkcji AF radio samo będzie wybierać najsilniejszy nadajnik, dzięki temu wybrana stacja radiowa będzie towarzyszyć Tobie przez całą drogę .
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nowe radio 2008/12/09 21:18 #276874

A czy te radia mają tą funkcję ? I które Waszym zdaniem jest dobre ?

Co sądzicie o www.sony.pl/product/ica-in-car-u ... nicalSpecs tym radiu ?