HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2
  • 3

TEMAT:

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 16:45 #8108

czesc!!
mam pytanie:
co jest lepsze do sluchania muzyki z CD, 2 kolumny glosnikowe stereo czy jakies przestrzenne kino domowe??
pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 17:10 #8109

napewno kino domowe , jak nazwa wskazuje nadaje sie wysmienicie do muzyki z CD :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Are you motherfuckers ready for the new shit?

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 17:46 #8111

Pytanie retoryczne ... oczywiście że 2 kolumny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nie wiem, nie znam się ... zarobiony jestem.

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 18:21 #8113

Ja słyszałem że ludziom się znodzilo już 5.1, 6.1, 7.1, 9.1, 1000,1.....
Teraz zaczyna być modne słuchani w mono.
Im mniej głośników tym bardziej jesteś modny.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Głuche ucho

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 19:25 #8119

eee. chyba bardzie moda to muzyczka z kompa, plyera mp3 i wszechobecnych komórek.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DENON + B&W 5.1 + SHARP 46 + kabelki

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 19:26 #8120

hej Panowie!
liczylem na jakies podejscie do sprawy a nie wrecz nasmiewanie sie.
chce wymienic swoje kolumny Tonsila i sie pytam czym sie kierowac w wyborze.
pozdr

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Stereo vs. kino domowe 2004/12/12 19:27 #8121

A tak na serio to jak zwykle wiele zalezy od kasy. Bo zeby osiągnąc poziom stereo powiedzmy za 5000,00 trzeba wywalic na Kino z 15 000,00 i nawet wtedy nie wiadomo czy to jest to, bo z czym to porównać.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

DENON + B&W 5.1 + SHARP 46 + kabelki