HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Stereo do 1000zł /sony ta fe570 2020/11/16 20:49 #449548

hej, aktualnie szukam zestawu stereo do 1000zł.
Trafił mi się wzmacniacz marki Sony stereo TA-FE570. Śmieszna cena bo jakieś 230 zł, stan i wygląda jak nowy(brak pilota), ma w miarę nowoczesny wygląd. Minusem jest to ze nie mam na czym tego przetestować, możecie się wypowiedzieć na temat tego sprzętu (właściciel - daje gwarancje rozruchowa + na to ze wszystko sprawne).
Do tego chciałem dokupić jakieś dwie kolumny, niestety aktualnie chyba tylko jakieś monitory by wchodziły w grę (pokój 20m2 - muzyka techno, dance).
W okolicy znalazłem:
TANNOY M15
Tannoy Mercury mx1
Eltax model DX 50
altusy 75 w super stanie(jednak sa troche duze)
Zastanawiam się jak to zagra z tym wzmacniaczem, ktoś podzieli się doświadczeniem?
Jestem laikiem wiec nie zlinczujcie mnie za pytania :)
Czy jeżeli kupie dwa monitory (surround) to będą grały inaczej niż "zwykle" kolumny??.
Czy jakość kabli w takim zestawie po taniości - da jakieś zauważalne zmiany?.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez martibtf.

Stereo do 1000zł /sony ta fe570 2020/11/17 12:01 #449555

Ile kasy mniej więcej chcesz wydać i skąd mniej więcej jesteś ?

Co do kolumn opisywanych jako - surround - to z reguły są to małe kolumienki które mają pasmo przenoszenia od około 70-80 Hz wzwyż, czyli basu z nich nie ma. Kable nie mają tu jakiegoś kluczowego znaczenia, wystarczy jak kupisz dobre miedziaki za 7-10 zł metr. Możesz kupić coś z firm Melodika, Supra, QED o średnicy 2x1,5mm2 lub dla świętego spokoju 2x2,5mm2 ale wtedy trzeba policzyć ok.15-25 zł/metr. Drożej nie ma sensu.

O Altusach zapomnij, uznajmy, że to się nie wydarzyło w polskiej historii hajfaju ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Stereo do 1000zł /sony ta fe570 2020/11/17 17:02 #449557