HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Dobór wzmacniacza do głośników i subwoofera 2020/10/27 21:11 #449406

Witam wszystkich, jako nowy użytkownik forum chciałbym się serdecznie przywitać i z góry wszystkich pozdrowić :)
Mieszkam na terenie Łodzi, lubię słuchać muzyki ale totalnie nie znam się na niej od strony "audiofilskiej"oraz od strony technicznej/sprzętowej.
Potrzebuje pomocy jako totalny nowicjusz, w doborze wzmacniacza stereo.
1.Preferencje audio:
Słucham różnych rodzajów muzyki z dużą przewagą Dance, Dnb, Rap, Klubowa, Disco.
Szukam zestawu który da mi czyste brzmienie i mocny, soczysty bass - dla tego dokupiłem subwoofer.
Od razu nadmienię ze do tej pory słuchałem muzyki na starych głośniczkach typu SONY SS-L90V i jakoś to grało.
2. Budżet :
Na wzmacniacz stereo chce wydac max 1000 zł w gotówce, z tym że musi się "ładnie" prezentować- wiem że w tej cenie cokolwiek trudno znalesc ale taka dysponuje obecnie kwotą na sprzęt używany. Troszke poszukałem i moje typy to marantz pm5005(wygląd ok) oraz wzmacniacz który jest moim faworytem jeżeli chodzi o wygląd - Pioneer A-40AE(troszeczke ponad 1000zł ale może znajdzie się używany) - jestem otwarty na propozycje.
3. Obecny sprzęt :
Kilka dni temu kupiłem parę głośników podstawkowych Klipsch RP 500m, jestem z ich płynności bardzo zadowolony lecz brakuje mi bassu. Nie wiem czy z powodu złego wzmacniacza, czy z powodu ustawienia czy one poprostu tak mają ale jakość dźwięku wychodzącego z nich trafia idealnie w mój gust ale brakuje mi tylko tego basowego udezenia na niższej głośności. Jak rozkręcę je sporo ponad połowę to wtedy dopiero zaczynam czuć moc.
Obecnie podłączone są one do Kenwood kr-8020 - jest to "chyba" aplituner stereo, chce go wymienić na wzmacniacz stereo, choć podoba mi się jego wygląd to wiem że nie pasuje do odsłuchu muzyki.