HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Przesyłanie audio z komputera na Onkyo przez WiFi 2020/06/02 20:33 #448760

Witam,

Posiadam amplituner Onkyo TX-8250 połączony do internetu kablem Ethernet oraz laptopa połączonego z tą samą siecią przez WiFi. Do tej pory zawsze słuchałem muzyki przez Spotify - komputer robił za kontroler wbudowanej aplikacji w amplitunerze, która sama ściągała muzykę i wszystko działało bez zarzutów. Zachęcony dobrymi opiniami o jakości dźwięku w Tidalu postanowiłem wypróbować konto HiFi z bezstratną kompresją dźwięku, lecz niestety pojawił się problem. Amplituner posiada aplikację Tidal, ale nie jestem w stanie nią sterować przy pomocy komputera, tak jak to miało miejsce ze Spotify. Iphone natomiast widzi wzmacniacz, ale jedynie na zasadzie przesyłu przez chromecast, a w ten sposób nie jestem w stanie przesłać muzyki w najwyższej jakości. Muzykę z wbudowanej aplikacji amplitunera jestem w stanie puścić jedynie przy pomocy pilota lub aplikacji Onkyo z telefonu i rzeczywiście jakość dźwięku jest wtedy świetna jednak funkcjonalność w porównaniu ze Spotify znacznie gorsza. Nie jestem w stanie sterować amplitunerem z poziomu komputera czy telefonu, tak jakby był on niewidoczny.

Co mam zrobić aby kontrolować amplituner w ten sam sposób jak Spotify? Restartowałem wszystko kilkukrotnie, amplituner posiada najnowsze oprogramowanie.



2. problem mam z przesyłaniem dźwięku z Youtube'a w kompie poprzez chromecast na amplituner w ten sposób aby obraz był na komputerze, a audio z hifi. Mianowicie jest opóźnienie dźwięku względem obrazu, a sam dźwięk często się tnie i jest mocno niestabilny. Dodam że z Macbooka przez Airplay wszystko działa idealnie, dźwięk był w pełni zsynchronizowany i stabilny. Wyłączenie przyspieszenia sprzętowego w Google Chrome nieco poprawiło sytuacje, ale rozbieżność wciąż istnieje. Czy zakup zewnętrznego urządzenia Miracast (Chromecast Audio?) coś tu pomoże?
Może wina w/w problemów leży po stronie ustawień routera? Ostatnio nawet zmieniłem na nowy (TP-Link Archer A9), ale niestety nic to nie dało. Bardzo proszę o pomoc.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1
Moderatorzy: Maciej StryjeckiredakcjaModerator