HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zestaw stereo do 3500 2020/03/25 13:53 #448416

Cześć,

Rozpocząłem poszukiwania sprzętu do złożenia zestawu stereo (pierwszego poważnego). Chciałbym nagłośnić ok. 20m2, celuję w nowy sprzęt - jeśli nic nie ma fajnego w tym budżecie (do 3500) to oczywiście mogę go nieco zwiększyć. Jeżeli chodzi o rodzaj muzyki, to szukam czegoś uniwersalnego z dobrym skłonem w kierunku elektroniki (więc spoko jakby można było nieco więcej wycisnąć z dołu). Jeżeli chodzi o wzmacniacz to przede wszystkim chciałbym żeby miał wejście Phono, słucham dużo winyli.

No i w sumie tyle, myślałem o głośnikach od Monitor Audio (głównie MR6), wzmacniacz Pioneer A-30 albo coś Onkyo, ale nie wiem czy ma to sens, jako że jestem początkujący.

Oczywiscie, nie wybiorę niczego bez odsluchów, dlatego zależy mi na sprzęcie który można znaleźć w salonach.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zestaw stereo do 3500 2020/03/26 16:52 #448420

Witaj,
W tym budżecie już coś można wybrać. W 20m2 to lepiej jak zastosujesz kolumny podłogowe, ale nie duże. Jeżeli ma być phono we wzmaku, to również nie będzie z tym problemu. Napisz, czy preferujesz jakieś rzeczy sieciowe, jak na przykład bluetooth czy Tidal. Bo jeśli nie, to czy masz na pokładzie już gramofon?
-Yamaha AS501
-Indiana Line Nota 550x

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Dżentelmen1.

Zestaw stereo do 3500 2020/03/28 20:34 #448427

Do Monitor Audio to raczej Nad, Cambridge Audio Denon, Arcam , no i Marantz

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zestaw stereo do 3500 2020/03/29 22:36 #448433

Monitor Audio (szczególnie te tańsze konstrukcje) są efekciarskie i fajne, ale przez 5 minut. Później, to chyba każdy chce się ich pozbyć...Krzyczą jak cholera.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.