HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Wzmacniacz do Canton SP 206 lub mikrowieża 2020/02/07 10:30 #448113

Witam, poszukuję budżetowej opcji wzmacniacza do głośników Canton SP 206, najlepiej coś niedużego, żebym mógł używać takiego sprzętu przy komputerze. Co możecie zaproponować? Głośniki aktualnie są poniżej 400 zł za parę na Amazonie, więc chciałbym skompletować budżetowy zestaw. Ewentualnie myślałem też nad zakupem jakiejś mikrowieży od Blaupunkta, ale niestety nie ma nigdzie żadnej opinii, ani możliwości odsłuchu...

Przyszło mi też na myśl coś takiego - czy taka wieża Blaupunkta, która rzekomo ma 100 RMS sumarycznie na dwóch kanałach będzie w stanie zagrać z takimi Cantonami lub z jakimiś innymi głośnikami niż standardowe? Wiem, że to pewnie głupie, ale póki jestem biednym studentem nie chcę wydawać zbyt wiele, kiedyś na pewno zrobię upgrade. Będę wdzięczny za odpowiedzi na temat tych Cantonów i ewentualnych wież Blaupunkta, tj. MS40BT, MS60BT, MS70BT, MS30BT.

Dodatkowe pytanie mi się nasunęło - czy taka mikrowieża będzie lepszym źródłem niż bezpośrednio z komputera dla Sennheiserów HD 555? Posiadam takie słuchaweczki, póki co nie posiadam żadnego lepszego źródła i grają prosto z komputera, kiedyś były podłączane pod amplituner Pioneera i grały zauważalnie lepiej.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wzmacniacz do Canton SP 206 lub mikrowieża 2020/03/02 21:05 #448273

Kojarzenie Blaupunkta z czymkolwiek ma o tyle mało sensu, że nie ma prawie żadnych umożliwiających to gniazd.
Sprawdzi się tylko jako radiobudzik, ewentualnie do słuchania porannych wiadomości w kuchni i może jeszcze do robienia jakiegoś muzycznego tła.

Skoro można dostać SP 206 za 400 zł to do nich wystarczy kupić normalnej wielkości wzmacniacz za 250-350 zł, podpiąć sygnał z karty dźwiękowej kompa przez kabel jack-2xChinch i masz budżetowe stereo i dodatkowo całkiem dobrą dziurkę dla słuchawek.