HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jaki kabel głośnikowy + ocena zestawu 2019/10/20 11:27 #447433

Witam, na początek zaznaczę, że jestem w 100% początkującym jak i mało wymagającym nie mającym pojęcia prawie żadnego o zestawach HIFI, z powodu małego remontu zostałem zmuszony do wymiany swoich kabli głośnikowych. Dopiero przy szukaniu nowych dowiedziałem się o różnych ich rozmiarach, grubościach i ogólnie tego, że ma to istotny fakt dla działania całego zestawu patrząc na moce sprzętu jak i odległość kolumn od wzmacniacza. Pisząc tego posta chciałbym rozwiązać dwa problemy, pierwszym rzecz jasna byłby dobór kabli, skoro biorę nowe chciałbym aby miało to ręce i nogi, a po drugie przy okazji dowiedzieć się jak mój zestaw gra (bo wszystko kupowałem za dzieciaka i raczej wybierałem przypadkowy sprzęt - ( przypadkowa moc wzmacniacza do kolumn itp..)

Poniżej przedstawię swój aktualny zestaw, jeśli brakuje jakichś istotnych parametrów (bo w sumie nie wiem które są istotne) to madrzejszych ode mnie proszę o zaktualizowanie informacji, jeśli to niemożliwe prosze powiedzieć jakiego parametru brakuje to postaram się to znaleźć.

Wszystko gra w pomieszczeniu 80m2 z niskim sufitem i skosami, kolumny miałaby być umieszczone na rogach narożnika, który ma kształt literki L, a wzmacniacz w samym rogu narożnika pomiędzy jedną A drugą kolumną

Kolumny: 2x KLIPSCH F1
Moc ciągła100 W
Moc szczytowa400 W
Skuteczność93,5 dB
Impedancja8 Ω

Wzmacniacz: ROTEL RX840BX3
Stereo integrated amplifier
Power output: 40 watts per channel into 8Ω (stereo)
Frequency response: 10Hz to 40kHz
Total harmonic distortion: 0.03%
Damping factor: 80
Input sensitivity: 2.5mV (MM), 150mV (line)
Signal to noise ratio: 78dB (MM), 95dB (line)
Speaker load impedance: 4Ω to 16Ω

Pierwszym zatem pytaniem jest: