HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Pierwszy własny sprzęt audio 2019/09/07 19:33 #447253

Moi drodzy,

od jakiegoś czasu czytam, co tutaj piszecie i coraz bardziej przekonuję się, że nie mam wielkiego doświadczenia w temacie audio, dlatego zwracam się do Was o pomoc.

Dostałam "w spadku" głośniki Linn Keilidh LS300 BLK/1 055462 i chciałabym móc na nich czegoś posłuchać, ale nie wiem, który wzmacniacz by do nich pasował. Wcześniej były podłączone do któregoś Rotela integrated amplifier z wyjściem phono, dokładnie modelu nie pamiętam i taka jakość była dla mnie zadowalająca.

No ale, oglądam te Rotele, bo to jedyna marka, jaką kojarzę i nie wiem, czym się sugerować. Słucham głównie muzyki elektronicznej, czasem klasycznej i jazzu, czy coś akustycznego.

Chciałabym wzmacniacz zintegrowany, bo dopiero zaczynam i chyba nie ma co się rozdrabniać na takim etapie. Bluetooth/wyjście USB są mile widziane, ale niekonieczne.

Co polecacie? Cenowo tak do 1000 zł, im mniej, tym lepiej, używany i stary też ok, byleby to razem jakoś sensownie brzmiało.

Pozdrawiam!

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pierwszy własny sprzęt audio 2019/09/08 07:28 #447254

Podobało sie z rotelem nie ma co kombinować bież coś od rotela , za pierwszym razem i tak nie trafisz idealnie ,dwa to Tobie ma się podobać , już dawno przestałem polecać '' ten gra super ten bleee'' teraz tylko wyszukuję takie które warto kupić ze względu na cenę , czasami sprzedających ponosi fantazja tekst typu rarytas hiend , biały kruk itd , z ceną wygórowaną takie omijam , www.olx.pl/oferta/rotel-ra-971mkii-CID99...mka8.html#069e652b9d , www.olx.pl/oferta/arcam-alpha-9-wzmacnia...0IhL.html#a87ed8cb28

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pierwszy własny sprzęt audio 2019/09/16 23:15 #447270

W tej cenie to wyłącznie używki. Rozważ Sony z serii ES, Marantza z serii 7000 i 8000. Można też Rotele z "900