HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Wzmacniacz na początek przygody 2019/07/23 18:26 #447061

Cześć.

Przyszła chyba pora, żeby zorganizować się w końcu do zakupu porządnego wzmacniacza. Nie ukrywam jestem początkującym w temacie audio gdzie w grę wchodzą już większe sumy. Do tej pory za głowne źródło muzyki służyły głownie kupione kiedyś za dzeciaka micorlaby Solo7c podłączone do dzwiękówki. Jako że stacjonarki sie już pozbywam stopniowo i teraz za głowny multimedialny punkt będzie służyć laptop w połączeniu z TV i konsola Sony PS4 nie widze miejsca już dla solo 7c. Tutaj rodzi sie pytanie za jakim wzmacniaczem? amplituderem sie rozejrzeć żeby stanowil podstawe i ewentulanie w przyszlości mogł służyc za trzon w rozbudowie. Na te chwile bedzie on odpowiadał za tchnienie życia w kolumy 2.0 Polk Audio T50 oraz czy warto cośna ten moment jeszcze do tych kolumn dokupić?

Dzięki za wszelką pomoc, oraz mile widzane przymknięcie oka i krytyka postu. Jak zaznaczyłem dopiero chciałbym zacząć swoja przygode z takim sprzętem.

P.S jeśli chodzi o cene to mysłałem ze coś do 1500/2000zł max jeśli byłoby to opłacalne. Nie muszą być tez polskie sklepy, gdyż z tego co sie orientowalem często są dobre przeceny sprzetu na stronach typu amazon zagrancznych krajów.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Wzmacniacz na początek przygody 2019/07/24 20:35 #447063

Zależy w którą stronę pójdziesz. Jeśli w używany sprzęt i ma być "czysty" wzmacniacz, to za ok 1000 zł kupisz już coś naprawdę ciekawego.
Jeśli nowy i mają być "cuda na kiju" to np Yamaha R-N602. Brzmieniowo cudów nie będzie, ale solidny sprzęt. Nawet nie wzmacniacz a amplituner sieciowy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

"(...) zresztą zamiast kraść jako dyrektor, fabrykant, sekretarz czy inny prezes, lepiej już kraść, par excellence, jako złodziej. Tak jest chyba uczciwiej."