HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Zwrotnica do Kolumn 2019/06/08 23:37 #446765

Witam... posiadam pewne kolumny i chcialbym nowa (lub zmodernizowac) zwrotnice do nich.
Znacie Panowie jakas firme ktora by wykonala to dla mnie?
Jestem zielonyw tym temacie.
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zwrotnica do Kolumn 2019/06/09 07:25 #446766

zależy na ile te kolumny wyceniasz ? , jak to coś naprawdę dobrego to może zapytaj ,w sonus oliva , YB audio ,
rozejrzyj się też za kimś na forum diyaudio.pl , może ktoś tam mieszka w twojej okolicy

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zwrotnica do Kolumn 2019/06/09 09:05 #446767

Tak na szybko z sieci...FIRANKI wydaje mi sie ze to nawet te same. Dokladnie te co na zdjeciu, przemalowalem je na czarno, pozniej zrobie zdjecie. Zwrotnice mam w drewnianych skrzynkach. W srodku z tego co widzialem byla grzebana. Tak jak mowil Pan z ktorym zrobilem interes. ^^Stroił na ucho. Ciezko pobic Quantumy 908.
Wydaje mi sie ze warto w nie zainwestowac... Wszystkie glosniki Coral.
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zwrotnica do Kolumn 2019/06/09 09:56 #446768

wyglądają ciekawie , jak pisałem zajrzyj na diyaudio tam ''wariaci'' lubią grzebać dla samego grzebania może ktoś się zainteresuje
masz łatwy dostęp do zwrotnicy ? , zrób zdjęcie obejrzę z ciekawością , tylko nie licz na poradę w tym temacie bo się na tym nie znam :lol:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez Jarek2176.

Zwrotnica do Kolumn 2019/06/09 13:52 #446769

Ciekawe...
Podzwonie i popytam.
Wyglada to tak...
Załączniki:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Zwrotnica do Kolumn 2019/06/10 14:01 #446779