HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Pioneer SX-N30AE jakie kolumny? 2019/01/25 08:52 #446116

Dzień dobry. Nie jestem specjalistą w technice STEREO, a jestem miłośnikiem dobrej muzyki (nie mylić z audiofilem). Jedzie do mnie amplituner Pioneer SX-N30AE-S. Tu moja prośba o pomoc. Potrzebuję dobrać kolumny do tego sprzętu w cenie do 2000zł para. Zestaw będzie w pomieszczeniu o wymiarach 3,7x5,6m co daje ok 21m2. Będzie ustawiony na niskich szafkach wysokości około 50cm na dłuższej ścianie 5,6m. Słucham wielu gatunków ale głównie odmian lżejszego rocka, czasem z dodatkiem brzmień elektronicznych. Nie lubię dudniącego basu i nie puszczam muzyki na całe osiedle. Co do kolumn to mam miejsce na stojące, ale stałyby na niskich szafkach, jeżeli taki wariant odpada, to będą podstawkowe. Bardzo, bardzo proszę o pomoc, gdyż im więcej czytam tym bardziej nie wiem w którym iść kierunku. Z góry dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Pioneer SX-N30AE jakie kolumny? 2019/01/25 19:06 #446123

Nówki czy używane ?

Nowe za 2-2,5 znajdziemy i nie będą to jakieś "oszczędnościowe" modele, ale z używanych za te pieniądze będzie można ... nieco bardziej poszaleć wśród poważniejszych jakościowo modeli.
Zalecam podstawkowe bo podłogówki (nawet niskie) będą wyglądać nieco dziwnie, a co ważniejsze głośnik wysoko-tonowy będzie nam grał gdzieś ponad głową. Trzeba tylko zadbać o izolację od mebla czyli obowiązkowo kolce i jakieś podkładki pod kolec, choćby z monet, a pod nie coś miękkiego (silikon, guma, filc).

Tak na szybko wyszukałem:
allegro.pl/oferta/bowers-wilkins-685-s2-...omplet-gw-7796819624
www.hifi.pl/ogloszenie/audio/02/315487.php
W obu przypadkach zalecam ustawienie amplitunera w trybie 4-ro omowym, w przypadku Elac-ów będzie to raczej konieczne, a w przypadku B&W tak na wszelki wypadek.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.