HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Coś dla Amatora 2018/12/07 23:51 #445539

Witajcie, po długim namyśle przyszedł czas na postawienie trochę większego kroku w strefie Audio,l. Obecnie słuchanie zwykłego radia czy muzyki z 'wieży' nie sprawia już żadnej frajdy dlatego postanowiłem coś z tym zrobić :& Czy szanowne grono forumowiczów, znawców z pewnością większych mogłoby doradzić coś na początek co postawi poprzeczkę wyżej, da się w późniejszym czasie fajnie skalowac i co ważne ma możliwość wpięcia gramofonu. Interesują mnie gotowe zestawy z allegro, sprzęt starszego typu jak i te nowsze. Nie znam się totalnie w tym temacie ale mój słuch już cierpi i domaga się lepszej jakości dlatego będę wdzięczny za polecenie jakiś zestawów stalowych pomiędzmy do 2000 zł. Przeznaczenie wyłącznie do odsłuchu muzyki typu 80s / Elvis czy też klasycznie radio :) Z góry dzięki

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Coś dla Amatora 2018/12/08 09:57 #445541

Ok poszukałem tu i uwdzie i zrezygnuje z gramofonu :) po prostu w kwocie 2000zl wymagam stanowczo za dużo :) także szukam czegoś na początek do odsłuchu, wzmacniacz/amplituner, kolumny, kable itd.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Coś dla Amatora 2018/12/08 12:21 #445543

jeden z nielicznych zdroworozsądkowych wpisów.....większość użytkowników do gramiaka dorzuciłaby jeszcze suba...całość w kwocie 500 zł :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Coś dla Amatora 2018/12/10 09:31 #445561