HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jak podpiąć prawidłowo wzmacniacz yamaha rx a2080 do tv 2018/10/18 08:44 #444890

Witam serdecznie, na wstępie od razu zaznaczam że pierwszy raz w życiu zakupiłem sprzęt audio ze wzmacniaczem i kolumnami , dlatego udaję się do was o pomoc.

A więc tak , kable podpiąłem pod głośniki oraz wzmacniacz tak jak powinno to być , gdyż sam gość mi je tak podpiął. Aczkolwiek co dalej .. podłączyłem telewizor z dźwiekiem nie z TV swojego , a z "Odbiornik hdmi" które hdmi jest podpięte do wzmacniacza.

No i kiedy wchodze w youtube na tv , muzyki brak z kolumn , próbowałem na wzmacniaczu pokrętłem dać na "Tuner" czyli radio aczkolwiek kiedy daje wyskakuje 98.10 i brak dźwieku ... Wszędzie mam brak dźwieku .

Nie wiem co robić jestem początkującym użytkownikiem ;33.

Wzmacniacz yamaha rx a2080 jest podpięty z dwoma kolumnami firmy Klipsch RP 280 FA wszystko jest nowe i dzisiejsze .

Prosiłbym o wszelką pomoc jak za to wszystko się zabrać gdyż nie mam pojęcia ;3...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jak podpiąć prawidłowo wzmacniacz yamaha rx a2080 do tv 2018/10/18 11:09 #444892

Zrób zdjęcie z tyłu amplitunera , i z przodu wyświetlacz ,
w takim sprzecie jest milion funkcji , instrukcja,instrukcja ..............

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Re:Jak podpiąć prawidłowo wzmacniacz yamaha rx a2080 do tv 2018/10/18 12:50 #444894

Zacznij od resetu do fabrycznych i wywołaj wstępną konfigurację.
Instrukcja pomoże.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jak podpiąć prawidłowo wzmacniacz yamaha rx a2080 do tv 2018/10/19 21:12 #444909

Człowiek kupuje amplituner za 8kpln i nie jest w stanie podłączyć kolumn i uruchomić amplitunera w trybie tunera FM? Przepraszam, ja wysiadam.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.