HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Uniwersalny zestaw stereo do 3000 tys 2018/09/20 18:05 #444617

Witam tak jak w temacie poszukuje dobrze brzmiacego zestawu stereo (amplutuner/ wzmacniacz + kolumny ). zestaw ma byc docelowo podłączony do telewizora Panasonic TX-55DXU601 oraz PS4, dosc duze pomieszczenie okolo 40 m2, chciał bym zeby był to zestaw do tańca i do różańca czyli dobra jakośc przy muzyce grach i filmach. Jestem totalnym laikiem w tych sprawach wiec prosze o pomoc poniewaz na sklepowych półkach możliwości bez liku a szkoda kupić coś z czego nie bedzie się zadowolonym, zależało by mi rownież na technologi musiccast i maksymalnym stosunkiem jakości do ceny. Budrzet to 2500-3000 tys polskich ZŁ:) .Z góry dziękuje za pomoc

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Uniwersalny zestaw stereo do 3000 tys 2018/09/21 11:55 #444621

w cenie 2,5-3 milionów złotych jest co wybierać....to tylko kwestia wyobraźni :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Uniwersalny zestaw stereo do 3000 tys 2018/09/21 17:43 #444623

za mało chcesz wydać,
musiccast to yamaha, w miarę nowe i drogie, nie będzie w czym wybierać w używanych.
40 m2 to spore pomieszczenie byle czym tego nie nagłośnisz, czyli interesują cię droższe, mocniejsze modele

albo musi to być amplituner kina domowego - wtedy ps4 i tv można podpiąć kablami hdmi (co ma same zalety) i można potem rozbudować to do pełnej instalacji kinowej, jeżeli warunki lokalowe pozwalają na tego typu zabawy)
albo amplituner stereo z wejściami optycznymi, potrzebujesz przynajmniej dwa (jedno do ps4, jedno do TV)

sugerowałby, jako bardziej funkcjonalny, amplituner kina domowego, nawet jeśli ma grać tylko w stereo. RX-V685 lub coś z serii Aventage, amplituner powinien być jak najmocniejszy i najnowszy, wyposażony we wszystkie bajery by niczego nie zabrakło ani teraz ani w najbliższej przyszłości.