HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Akai GX286DB 2018/07/16 13:16 #444120

  • Wojciech Semerau
  • Wojciech Semerau Avatar Autor
  • Wylogowany
  • New Member
  • New Member
  • Posty: 2
Dzień dobry,

Podczas przeprowadzki odnalazłem w piwnicy magnetofon szpulowy Akai GX286DB, sprzęt jest do remontu, ma połamane rolki. Aktualnie czeka na wycenę naprawy w serwisie Iviter (Dzielna 7a Warszawa). Wstępnie powiedziano mi, że muszę się przygotować na kwotę ok 3000PLN. Powiedziano mi również, że sprzęt jest absolutnie unikatowy, ponieważ ma niski numer egzemplarza (72gi w skali całej produkcji) i warto w niego zainwestować, czy to do przyszłych odsłuchów czy na ewentualną aukcję.

Będę wdzięczny za rady, ponieważ kompletnie nie znam się na takich sprzętach.

Pozdrawiam,

WSS

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Akai GX286DB 2018/07/16 22:09 #444126

Niski numer niestety może ze sobą nieść "choroby wieku dziecięcego". Niestety ale zawsze na początku produkcji zaczynają wychodzić małe niedoróbki i dopiero w późniejszych "numerach" udaje się je poprawić, tak, że ja bym się tak nie ekscytował jak Pan z serwisu, aczkolwiek taki niski numer zawsze działa na wyobraźnię ewentualnego kupca.

Nad wydaniem aż 3000 się zastanów. Jeśli robisz go dla siebie bo lubisz taki sprzęt i masz jakiś sentyment do akurat tego modelu to ok. nie ma co dyskutować o pieniądzach, ale jeśli zamierzasz go sprzedać to osobiście wątpię aby poniesiony nakład się zwrócił, chyba, że wystawisz na ebay-u. Na egzemplarz w stanie mint lub near-mint może się czasem znaleźć klient z drugiego końca świata, który wyrówna poniesione koszty z nawiązką. Magnetofon jest rzadki ponieważ był bardzo krótko produkowany i coś mi się wydaje, że nie dlatego, że był świetny. Ot, magnetofon z tamtych czasów jakich produkowało wtedy wiele firm.

Przy okazji zobacz co można mieć za 3000 - działające egzemplarze z wyższej półki i w dobrym stanie.