HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Problem z wygrzaniem sprzętu, czym się kierować przy zakupie 2004/10/28 19:38 #2439

Mam pytanie do bardziej doswiadczonych osob z tego forum.
Jeżeli idziemy na odsłuchy sprzętu do sklepu, to zwykle słuchamy sprzętów nowych, więc nie wygrzanych.
Jak stwierdzić, czy dany sprzęt jest lepszy od innego, jeżeli ten sam sprzęt po miesiącu użytkowania brzmi... i tu także nie wiem jaka jest reguła, bo nie mam doświadczenia...
1) o wiele inaczej
2) troche inaczej
3) tak samo
nie mówiąc czy gorzej, czy lepiej.
Spotkałem sie z kolumnami, które jak ich słuchałem w sklepie to mi się spodobały, ale po pół roku, to jakby nie te same kolumny. Nie wiem czy ze wszystkimi kolumnami dzieje sie tak samo, czy w niektórych nie ma aż takich różnic. Oczywiście różnice są na plus.
Czy można stwierdzić po niewygrzanym sprzęcie, który jest najlepszy dla nas, jeżeli wszystkie sa niewygrzane - czyli czy proporcje są zachowane - po wygrzaniu zachodzą miedzy nimi nadal te same relacje, czy nie wiadomo?
Myślę, że nie wiadomo, bo nie wierzę w takie reguły.
Jak sobie radzić z tym problemem?
Może w sprzecie z wyższej półki nie ma już tego problemu.
I co z przypadkiem, że powiedzmy nieuczciwy sprzedawca daje nam do słuchania kolumny wygrzane w porównaniu z niewygrzanymi. Czy w testach recenzenci zwracają na to uwagę, zakładam, że tak.
Czyli testy odnoszą się do sprzetu wygrzanego, ale jak idziemy do sklepu to mozna sie rozczarowac...
Jak Wy sobie radzicie z tym problemem przy odsłuchach w sklepie?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Problem z wygrzaniem sprzętu, czym się kierować przy zakupie 2004/10/28 20:24 #2441

Postaram się trochę cię naprowadzić, chociaż temat wygrzewania sprzętu jest głęboki i szeroki. No, ale po to jest forum, żeby każdy dodał coś od siebie.