HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT:

Audio Show 2004/10/17 20:42 #1424

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Nie wiem, nie znam się ... zarobiony jestem.

Audio Show 2004/10/17 21:12 #1425

Audioklan to w ogóle jest dziwny. Parę lat temu nie było ich na Audio Show, bo otwierali salon na Nowogrodzkiej. No to trzeba było to tak zaplanować, żeby się z wystawą nie wyrobić? Z kolei rok temu Audioklan zajął chyba cały parter na lewo od schodów, a do Nautiliusów waliły takie tłumy, że nawet tam nie podchodziłem. To znaczy, sprawdziłem, czy da się to cudo jakoś wypatrzeć przez drzwi. Niestety, lipa. Byłem tylko ciekawy, kiedy pęknie któraś z szyb przy wejściu i ktoś przygniecie swym cielskiem wzmacniaczyk Rotela (cholera, może to akurat mój). Co by nie mówić, Audioklan ma bardzo szeroką ofertę i przyłożył się do zeszłorocznej wystawy. Jeśli teraz zabraknie Rotela, ProAca i B&W, to powinno się zrobić trochę luźniej. Być może będzie więcej czasu, żeby połazić sobie w spokoju i namierzyć kilka nieznanych dotąd sprzętów. Bo właśnie w tamtym roku miałem takie wrażenie, jakbym to wszystko już gdzieś widział. Dystrybutorzy wywalili na półki wszystkie sprzęty, które już opisano w prasie i cześć. Ciekawiej było tylko w Sheratonie, ale tam wszystko zwiedziłem w niecałą godzinkę.