HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

wzmacniacz do cd HK-750 2004/09/28 14:13 #414

Proszę opomoc w dobraniu wzmacniacza do HK-750.Na celowniku mam ROTELA RA-01 lub RA-02 HARMANA HK-670 lub NAD C-320 BEE.Wyboru dokonałem na podstawie testów w HI-FIiM i AUDIO gdyż nie mam możliwości odsłuchu.Jestem początkującym audiofilem i nie mam jeszcze sprecyzowanych wymagań odnośnie brzmienia.Ogólnie oczekuje dynmicznego,szczegółowego,detalicznego brzmienia z mocnym .konturowym,sprężystym ale nie dominującym basem i szeroką sceną.Dobrze,gdyby wzmacniacz był wydajny prądowo,aby nie ograniczać możliwości doboru kolumn.Czekam z niecierpliwością na odpowiedzi,gdyż absencja muzyczna jest bardzo męcząca,tak jak żle zestawiony system.Na koniec dodam,że słucham prktycznie wszystkich gatunków muzyki z przewagą POP i ROCK.Z góry dziękuję za wszystki odpowiedzi.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Musical Fidelity A300, CD Creek CD43,
JBL L19 Decade

wzmacniacz do cd HK-750 2004/09/28 23:53 #434

qman napisał: Jestem początkującym audiofilem i nie mam jeszcze sprecyzowanych wymagań odnośnie brzmienia.Ogólnie oczekuje dynmicznego,szczegółowego,detalicznego brzmienia z mocnym .konturowym,sprężystym ale nie dominującym basem i szeroką sceną.


Jak na kogoś bez sprecyzowanych wymagań lista warunków całkiem, całkiem... IMHO bez odsłuchu się jednak nie obejdzie. Szybciej będzie z Rotelem, bardziej kompatybilnie z H/K.

BTW Czy ktoś jeszcze pamięta co oznacza skrót NAD?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Im mądrzej tym głupiej.
W.Gombrowicz

wzmacniacz do cd HK-750 2004/09/29 07:35 #436

new acoustic dimension

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

wzmacniacz do cd HK-750 2004/09/29 09:13 #438