HFM

Polityka prywatności

 
Polityka prywatności

Korzystając z naszych usług, powierzasz nam swoje informacje. W ramach poszczególnych Usług zdarza się również, że informacje to powierzasz również naszym zaufanym partnerom czyli stronom trzecim, które istnieją w środowisku naszych Usług, z którymi współpracujemy bezpośrednio lub pośrednio, przede wszystkim w ramach zapewnienia Ci Usług na najwyższym poziomie, jak również w ramach działań marketingowych, w tym także klienci czyli podmioty, którzy bezpośrednio lub pośrednio zlecają działania marketingowe (w tym np. wysłanie mailingu lub emisję reklamy)

Polityka prywatności służy jako pomoc w zrozumieniu, jakie dane zbieramy i w jakim celu oraz do czego je wykorzystujemy. Te informacje są ważne, dlatego prosimy o dokładne zapoznanie się z tym dokumentem.

 
Jakie dane przetwarzamy?

Przetwarzamy dane, które podajesz lub pozostawiasz w ramach korzystania z Usług HFM.pl. Są to przede wszystkim dane niezbędne do udostępnienia Ci kont lub profili w Usługach np. adres e-mail, które Nam podajesz np. w ramach formularzy lub okien dostępnych w naszych Usługach, jak również dane, które pozostawiasz w ramach poruszania się po naszych Usługach czyli m.in. te, które pozostawiasz w tzw. plikach cookies. Przetwarzamy również dane, które sam zamieszczasz w – w takim przypadku nasze przetwarzanie ogranicza się jedynie do udostępnienia powierzchni wirtualnej, na której zamieszczasz te dane. Zakres danych przetwarzanych w poszczególnych Usługach  może się różnić.

 
Kto jest administratorem danych?

Administratorami Twoich danych są podmioty z HFM.pl . Ponadto, w świetle obowiązującego prawa, administratorami Twoich danych w ramach poszczególnych Usług mogą być również Zaufani Partnerzy.

Lista Zaufanych Partnerów znajduje się poniżej. Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej proszę, skontaktuj się z nami.

 
Zaufani Partnerzy:
FACEBOOKAUDIENCENETWORK     https://www.facebook.com/privacy/explanation
GOOGLE     https://www.google.pl/intl/pl/contact/
Jakie są cele oraz podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych i przez jaki okres będą przetwarzane?

Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych w poszczególnych celach są następujące:
    Cele przetwarzanie danych:     Podstawy prawne:     Okres przetwarzania:
1     wykonanie umowy na linii HFM.pl – użytkownik (tymi umowami są najczęściej regulaminy, które akceptuje Użytkownik przed skorzystaniem z danej Usługi), w tym świadczenie Usług na rzecz Użytkowników, w tym także dopasowywanie Usług do potrzeb Użytkowników, analizowanie i udoskonalanie Usług oraz zapewnianie bezpieczeństwa Usług (dalej „wykonanie Usług”)     art. 6 ust. 1 lit b) RODO – niezbędność do wykonania umowy, której stroną jest Użytkownik     Do czasu wygaśnięcia danej umowy pomiędzy Tobą, a HFM.pl, z tym zastrzeżeniem, że czasami, dane te mogą być przetwarzane również po wygaśnięciu tej umowy, jednak wyłącznie jeżeli jest to dozwolone lub wymagane w świetle obowiązującego prawa np. przetwarzanie w celach statystycznych, rozliczeniowych lub w celu dochodzenia roszczeń
2     pomiary statystyczne (dalej „statystyka”)
marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) produktów i usług administratora (dalej również „marketing własny”).     art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – uzasadniony interes administratora.     do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu
3     marketing (w tym analizowanie i profilowanie danych w celach marketingowych) dotyczący produktów i usług podmiotów trzecich (dalej również „marketing cudzy”).     Art. 6 ust. 1 lit. a) – dobrowolna zgoda     do czasu wycofania zgody
Czy istnieje wymóg podania danych?

Podanie danych osobowych jest dobrowolne jednak niepodanie danych oznaczonych jako niezbędne do świadczenia usług na Twoją rzecz uniemożliwi ich świadczenie.
Do jakich odbiorców przekazywane będą Twoje dane osobowe?

Twoje dane mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora m.in. dostawcom usług IT, agencjom marketingowym itp. – przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z administratorem i wyłącznie zgodnie z poleceniami administratora. Twoje dane mogą być również przygotowane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obowiązującego prawa np. organom ścigania w razie zgłoszenia przez organ żądania na odpowiedniej podstawie prawnej (np. dla potrzeb toczącego się postępowania karnego). Twoje dane mogą być, w niektórych przypadkach przekazywane do odbiorców z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego np. jeżeli będzie to niezbędne dla świadczenia Usług na Twoją rzecz lub jeżeli będzie to warunkowane inną, ważną podstawą prawną. Informacje na ten temat znajdziesz w ramach poszczególnych Usług.
Jakie są Twoje prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych?

Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem przez Nas Twoich danych osobowych:

    prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
    prawo żądania sprostowania danych
    prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
    prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
    prawo do ograniczenia przetwarzania danych.

Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

    prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Jeżeli Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:

    prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych.

W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z administratorem lub z Inspektorem ochrony danych (dane powyżej).

E-wydanie

Ehifi small

Nasze e-wydanie to nowoczesna forma czasopisma w formie elektronicznej, mobilna, dostosowana do dużych i małych ekranów, w tym również smartfonów. Dzięki niej nie będziesz mieć problemów z małą czcionką, fragmentarycznym wyświetlaniem układu graficznego itp. Tekst i zdjęcia dostosowują się do każdego urządzenia. Postawiliśmy na przejrzystość i czytelność, intuicyjność nawigacji. A także elegancję i prostotę, jak w urządzeniach ze złotego wieku hi-fi.

E-wydanie można też czytać offline (poza zasięgiem, w samolocie itp), korzystając ze stabilnej, bezpłatnej aplikacji.

 

Zanim zamówisz prenumeratę, możesz za darmo, po zarejestrowaniu przetestować działanie aplikacji i zapoznać się z zaletami e-wydania. Numer 11/16 jest dostępny za darmo.

 

Poniżej przedstawiamy „instrukcję obsługi”, chociaż tak naprawdę, jest niepotrzebna, bo sam zakup prenumeraty jest bardzo prosty.

1.     załóż konto nahttp://e.hfm.pl

2.     sprawdź e-mail i potwierdź adres, klikając w otrzymany link;

3.     zaloguj się do swojego konta;

4.     po zalogowaniu możesz czytać numer 11/16 całkowicie za darmo;

5.     kliknij zakładkę „prenumerata” i przycisk „kup” przy prenumeracie rocznej;

6.     zapłać za prenumeratę.

 

Jeśli chcesz czytać magazyn na urządzeniu mobilnym,zainstaluj bezpłatną aplikację „Hi-Fi i Muzyka”ze sklepu Google Play albo App Store. Zaloguj się do aplikacji, pobierz e-wydanie i czytaj, gdziekolwiek jesteś.

 

ewydanie banne2r

 

Dodaj swoją firmę

Oferujemy Państwu możliwość zamieszczenia ma naszym portalu podstrony swojej firmy. Do każdej z takich podstron użytkownik może trafić bezpośrednio z górnego menu lub z linków i sliderów wyświetlanych w innych modułach naszego portalu. Każda podstrona może być dostosowana do Państwa indywidualnych wymagań, w zależności od wersji.

Obecnie w dziale firm obowiązuje pięć podstawowych kategorii:
- Dystrybutorzy
- Producenci
- Instalatorzy
- Serwisy
- Komisy
W ramach każdej z nich dostępne są dwie wersje reklamy: podstawowa i pełna.

Wersja podstawowa (bezpłatna): w celu dodania swojej firmy prosimy o przesłanie na maila (i.pach@hfm.pl) następujących informacji:

1. Zakładka, do której mamy dodać dane
Sklepy/Firmy/Dystrybutorzy/Producenci/Instalatorzy/Serwisy/Komisy
2. Nazwa firmy.
3. Adres: ulica i numer budynku/lokalu.
4. Adres: kod pocztowy i miasto.
5. Telefon stacjonarny (ew. komórkowy), fax.
6. Godziny otwarcia.
7. Osoba kontaktowa - do wiadomości redakcji.

Po otrzymaniu maila dodamy firmę do przewodnika, ewentualnie skontaktujemy się celem weryfikacji danych.

Wersja pełna (płatna): obejmuje opis firmy, dane kontaktowe, oferowane marki, galerię zdjęć (do 30 obrazów w formacie JPG, max 900x900 pix), mapka dojazdowa z Google’a, linki, listę dealerów (dystrybutorzy, producenci), oferowane usługi (sklepy, tuning, serwis, dystrybutorzy, producenci), a także dodatkowe, preferowane przez klienta inne pozycje.
Stopień rozbudowania zależy tylko od zamawiającego. Możliwe ukształtowanie profilu według potrzeb i wymagań klienta.

Aby zamówić własną podstronę w naszym dziale firm, prosimy kontaktować się z Izabellą Pach - i.pach@hfm.pl. Serdecznie zapraszamy!

Dodaj swój sklep

Oferujemy Państwu możliwość zamieszczenia na naszym portalu podstrony swojej firmy. Do każdej z takich podstron użytkownik może trafić bezpośrednio z górnego menu lub z linków i sliderów wyświetlanych w innych modułach naszego portalu. Każda podstrona może być dostosowana do Państwa indywidualnych wymagań, w zależności od wersji.
W ramach każdej z nich dostępne są dwie wersje reklamy: podstawowa i pełna.

Wersja podstawowa (bezpłatna): celu dodania swojego sklepu prosimy o przesłanie na maila (i.pach@hfm.pl) następujących informacji:

1. Zakładka, do której mamy dodać dane
Sklepy/Firmy/Dystrybutorzy/Producenci/Instalatorzy/Serwisy/Komisy
2. Nazwa firmy.
3. Adres: ulica i numer budynku/lokalu.
4. Adres: kod pocztowy i miasto.
5. Telefon stacjonarny (ew. komórkowy), fax.
6. Godziny otwarcia.
7. Osoba kontaktowa - do wiadomości redakcji.

Po otrzymaniu maila dodamy firmę do przewodnika, ewentualnie skontaktujemy się celem weryfikacji danych.

Wersja pełna (płatna): obejmuje opis firmy, dane kontaktowe, oferowane marki, galerię zdjęć (do 30 obrazów w formacie JPG, max 900x900 pix), mapka dojazdowa z Google’a, linki, listę dealerów (dystrybutorzy, producenci), oferowane usługi (sklepy, tuning, serwis, dystrybutorzy, producenci), a także dodatkowe, preferowane przez klienta inne pozycje.
Stopień rozbudowania zależy tylko od zamawiającego. Możliwe ukształtowanie profilu według potrzeb i wymagań klienta.

Aby zamówić własną podstronę w naszym dziale sklepów, prosimy kontaktować się z Izabellą Pach - i.pach@hfm.pl. Serdecznie zapraszamy!