Spis treści
Jeden z najbardziej oczekiwanych debiutów – Unitra 2.0. Wskrzeszeniu dawnej peerelowskiej marki przyświeca szczytna idea skupienia niewielkich producentów elektroniki, którzy nie mają szans samodzielne zaistnieć na rynku
Kolumny Kaiser Acoustics Kawero! Chiara z elektroniką Auralika w ubiegłym roku wylądowały na podium pod względem jakości brzmienia. Teraz nie pozwoliły się z niego zgonić, choć konkurencję miały nie byle jaką.
Skromnie wyglądające zestawienie włoskiej elektroniki Lector i izraelskich kolumn Morel oferowało zaskakująco spójne i muzykalne brzmienie.
Duńskie monitory Raidho D-1 ze wzmacniaczem Jeffa Rowlanda były jednymi z najjaśniejszych gwiazd Audio Show 2014.
Wzmacniacz lampowy Egg-Shell polskiej firmy Encore Seven prezentował się intrygująco.
Dwa łyki audiofilskiej galanterii metalowej.
Gramofon Fryderyk (projekt i produkcja: AD-Fontes, Andrzej Kozłowski) oraz lampowy wzmacniacz Edward (projekt i wykonanie: Phonograph, Przemysław Godyla).
Podłogowe kolumny o koszmarnej nazwie ZGWS-R-301-CO dla Unitry wykonał Pylon.
Wielkich producentów elektroniki na Audio Show reprezentował jedynie Samsung, który pokazał wklęsłe telewizory Ultra HD. Nazwanie takiego obrazu „żyletą” będzie dla nich prawdziwą obelgą.
Na kilkunastu stoiskach czekały tysiące płyt CD i winylowych, a decyzję o zakupie ułatwiały przygotowane na tę okazję stanowiska odsłuchowe.
Audio Physiki Cardeas napędzane monoblokami Van Den Hul The Excalibur dały prawdziwy popis koncertowej dynamiki. W kilkudziesięciometrowej sali czuły się jak ryba w wodzie, a rozanielone miny słuchaczy jednoznacznie wystawiały im wysokie noty.