HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Bardzo proszę o pomoc przy podłączeniu kina domowego 2017/09/12 11:16 #439232

Witam Serdecznie.

Jestem tu nowy i bardzo bym prosił o pomoc przy podłączeniu kina domowego tj. głośniki harman kardon hkts 635 i amplitunera sony str-dn860. Mam problem mianowicie jak widać nie jest to niestety zestaw głośników Harman BDS 635 czyli całego kina domowego głośników wraz z amplitunerem ( brakło mi trochę pieniędzy na taki interes stąd też zakup harmana i sonego gdyż czytałem, że Sony wszystko automatycznie konfiguruje i jest to proste. Mój problem pojawia się w miejscu podłączenia samych głośników do amplitunera. Przejdę do rzeczy w zestawie miałem kable do głośników ( 5 kabli z końcówkami zkończonymi włosiem mam nadzieje ze wiecie o co chodzi ja jestem w tym zielony są to te końcówki, które się zaciska w załączniku nr1 foto podobnych z obu stron włosie jak te koło kolorów na foto ) w załączniku nr 2 przesyłam samo zdjęcie tyłu amplitunera którego to jestem w posiadaniu i załącznik nr3 czyli amplituner, któy jest zestawem do głośników Harman czyli amplituner Harman BDS 635 ( sorry za małe foto zrobiłem własne ale zdjęcia mają zbyt dużą wagę nie mogę ich dodać ). Dlaczego dodałem oba? głośniki te łątwo podłączyć pod zestawowy amplituner gdyż kolory kabli odpowiadają kolorom na sprzęcie u Sonego jest jednak inaczej jedynie front surround itp. Podejrzewam iż tutaj kable nie mają związku tylko głośniki proszę o poprawę jeśli się mylę przednie to FRONT tylnie to SOURROUND a CENTER to głośnik centralny ale to z czym mam mega problem to SUBWOOFER kompletnie nie wiem ani gdzie ani jak go podłączyć muszę wstawić zdjęcie tu shostingowane na fotosik mam nadzieje, że regulamin tego nie zabrania niestety nie mam jak dodać w załączniku waga www.fotosik.pl/zdjecie/usun/r6SZcLOUeC3PZFRwN1T0fPd62kUvQh .