HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jaki amplituner do kolumn Yamaha NS-690 II?? 2017/07/24 20:51 #438765

  • dawidm789
  • dawidm789 Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
Witam. Kupiłem kolumny Yamaha NS-690 II i chciałbym zakupić do tego jakiś amplituner który będzie pasował do tych kolumn. Od razu zaznaczam że nie znam się za bardzo na tych sprawach. Na tym sprzęcie chciałbym mieć podłączony telewizje, laptopa do muzyki i filmów i ps4( potrzebuję przynajmniej 4 wejścia HDMI). Pomóżcie dobrać mi jakiś właściwy sprzęt do tych kolumn w cenie max do 2.5 tyś

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez dawidm789.

Jaki amplituner do kolumn Yamaha NS-690 II?? 2017/07/24 22:05 #438768

Wybacz ale nie widzę sensu kupowania dwukrotnie pełnoletnich kolumn i ultra nowoczesnego pędzidła grającego z TV i konsoli do zabijania czasu.

Powinieneś obrać kurs na wyszukiwarkę Ceneo lub Skąpiec, odfiltrować amplitunery do kina domowego lub lepiej stereo, odhaczyć wymagany górny limit cenowy i ... wybrać sobie ładniejszy. Yamahy pochodzą z czasów kiedy impedancja 8ohm była normą, więc dowolny nowoczesny amplitunerek nie będzie miał żadnych problemów z dostarczeniem jej wymaganej mocy.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jaki amplituner do kolumn Yamaha NS-690 II?? 2017/07/24 22:21 #438769

John serca nie masz upolowane hajendowe skarby chcesz poganiać ładniejszym

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jaki amplituner do kolumn Yamaha NS-690 II?? 2017/07/24 22:41 #438771

  • dawidm789
  • dawidm789 Avatar Autor
  • Gość
  • Gość
czyli nie będzie róźnicy w graniu kolumn na dwóch różnych ampitunerach?? czy jak podłącze tylko 2 kolumny do zestawu 5.1 to wszystko będzie dobrze grało(np. w filamch)?? bardziej polecacie amplituner stereo czy wielokanałowy??

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.