HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Denon AVR-X2300W i co dalej? 2017/06/15 17:34 #438289

Witam wszystkich serdecznie.

Na wstępie zaznaczam, że jestem zielony w temacie i potrzebuje pomocy/podpowiedzi ze strony osób znających się na rzeczy za co z góry dziękuje.

Więc.

Zakupiłem Denon AVR-X2300W z myślą o grach (PS4, XBOX ONE S) oraz filmach ale co dalej?

Mam zamiar kupić kolumny/głośniki z możliwością rozbudowy, na chwilę obecną zastanawiam się nad Dali Zensor 1. Zaznaczam, że w tej chwili dysponuje budżetem około 1500 zł, oraz dość małym pokojem około 10 m2 (w przyszłości będzie to około 20 - 25 m2), więc kupując Dali Zensor 1 2.0 wydaje się być dla mnie rozsądne ponieważ, jestem w stanie powiększyć ten właśnie zestaw nawet do systemu 7.2 w późniejszym czasie.

Proszę o radę, czy Dali Zesor 1 będzie współgrało z Denon AVR-X2300W?
Może jakieś podpowiedzi na przykład "nie kupuj DZ 1 kup coś lepszego jak........"

Za każdą radę będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Denon AVR-X2300W i co dalej? 2017/06/17 12:42 #438305

Dzień dobry.
Kolumny Dali Zensor 1 to bardzo dobra opcja do zestawu kina domowego jako kolumny tylne/efektowe. Natomiast jako zestaw główny na przód jest to moim zdaniem średni pomysł. Na pewno będzie brakowało Ci dynamiki, dociążenia, ogólnie basu.
Moim zdaniem jeśli chcesz pozostać przy serii kolumn Dali Zensor, pomyśl o trochę droższych, ale znacznie lepszych Dali Zensor 3 , które zaoferują nieporównywalnie lepszą jakość dźwięku i zapewnią bardzo dobre nagłośnienie Twojego obecnego pomieszczenia. A w przyszłości zawsze możesz sobie dokupić na przód Dali Zensor 7 i Zensor 3 zastosować jako kolumny efektowe.

Przemyśl temat, jeśli masz taką możliwość, zapraszam serdecznie do naszego salonu na odsłuchy, porównania. W przypadku pytań oraz specjalnej oferty cenowej dla forumowicza oczywiście służę pomocą.