HFM

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Kino domowe LG - uszkodzony odtwarzacz 2016/10/15 15:52 #435663

Witam, mam pewien problem, mianowicie, uszkodził się odtwarzacz w moim zestawie kina domowego LG DH6420P. Nie włącza się. Chciałbym dopasować jakiś nowy 5-cio kanałowy odtwarzacz ze wzmacniaczem, lub sam amplituner (nie zależy mi na DVD), lecz kompletnie nie znam się na tym i proszę Was o podpowiedzi, co wybrać, w szczególości jakie parametry ma mieć. Czy mogę użyć urządzenia o nizszej mocy, niż odtwarzacz w zestawie (850 W)? Z góry dziękuje za podpowiedzi :)

Parametry techniczne zestawu LG DH6420P:


Kanał 5.1
Moc wyjściowa – łącznie 850
Moc wyjściowa – gł. przednie 141x2
Moc wyjściowa – gł. centralny 141
Moc wyjściowa – dźwięk przestrzenny 141x2
Moc wyjściowa – subwoofer 145

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Kino domowe LG - uszkodzony odtwarzacz 2016/10/15 16:11 #435664

Gra nie warta świeczki.
Kolumny tego zestawu prawdopodobnie są niskoohmowe, będą zbyt dużym obciążeniem dla każdego amplitunera, będzie się wyłączał albo przegrzewał. One były dopasowane dokładnie do tego amplitunera, ich pasmo przenoszenia było dopasowane pod możliwości/parametry tego zestawu (odcięcia basu itp.) Te kolumny nie odtwarzają basu, w takich zestawach cały bas realizowany jest przed sub'ba to jest inna kategoria sprzętu, świetnie sprawdza się w określonych sytuacjach, wielkości pomieszczeń.

Najlepsze co możesz zrobić to kupić od nowa normalny zestaw kinowy, amplituner i zestaw kolumn.
Albo próbować naprawić ten co masz, choć imo generalnie takie zestawy to jednorazówki.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Kino domowe LG - uszkodzony odtwarzacz 2016/10/15 16:17 #435665

Dzięki wielkie za merytoryczną odpowiedź, właśnie o taką mi chodziło, pozdrawiam ! :)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Strona:
  • 1